ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیفا 19
ویجیاتو - بازی

دموی فیفا 19 را رایگان دانلود کنید

سرانجام ساعاتى پيش دموى رايگان فيفا 19 براى پلى استيشن 4، ايكس باكس وان و پى سى منتشر شد. اين دمو شامل تيم هاى یوونتوس، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، پاریس سینت ژرمن، تاتنهام، بایرن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

سرانجام ساعاتى پیش دموى رایگان فیفا 19 براى پلى استیشن 4، ایکس باکس وان و پى سى منتشر شد. این دمو شامل تیم هاى یوونتوس، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، پاریس سینت ژرمن، تاتنهام، بایرن مونیخ، دورتموند و اتلتیکو مادرید می‌شود.

جدا از این که مى توانید مسابقه هاى کوتاه را به صورت دو نفره و فردى در این دمو انجام دهید، دمو کوتاهى از حالت داستانى بازى هم در دسترس است. جالب است بدانید که به خاطر انبوه حجم درخواست کاربران شبکه پلى استیشن براى دانلود دمو مورد نظر، این سرویس براى مدتى از دسترس خارج شد.

قرار است تا فیفا 19 شاهد بخش هاى جدیدى که اکثرا هم فانتزى هم هستند باشد که در آن بتوانید قوانین مورد نظرتان را روى مسابقه فوتبال اعمال کنید. براى مثال در یکی از این بخش‌ها، هر کدام از تیم‌ها با به ثمر رساندن یک گل، یکی از بازیکنان خود را از دست می‌دهند.

دموى رایگان فیفا 19

بخش دیگری به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون وجود هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی وجود دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

همچنین مدتی پیش لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 لو رفته بود که مانند پارسال کریستیانو رونالدو با امتیاز ۹۴ هنوز بهترین بازیکن فیفا محسوب می‌شود. علاوه بر او، لیونل مسى نیز با همین امتیاز در صدر بهترین هاى این بازى قرار دارد. نیمار با امتیاز ٩٢ در رتبه بعدى جاى دارد و داوید دخیا بهترین دروازه بان نسخه جدید فیفا است.

لوییز سوراز با امتیاز ۹۰، محمد صلاح با امتیاز ۸۸ و روملو لوکاکو با امتیاز ۸۷ تعدادی از بهترین مهاجمین فیفا هستند.

جدا از این که مى توانید دموى رایگان فیفا 19 را هم اکنون دریافت کنید، نسخه نهایی بازی هم در ۶ مهر برای پلتفرم‌های ذکر شده به علاوه نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی