ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

۵ سایت و اپلیکیشن که هر کاربر اینستاگرام باید با آن ها آشنا باشد

اینستاگرام یکی از پر رونق ترین شبکه های اجتماعیست که با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است. در واقع این شبکه‌ی اجتماعی به حدی پیشرفت کرده که کاربران دیگر نمی توانند تنها به اپلیکیشن ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اینستاگرام یکی از پر رونق ترین شبکه های اجتماعیست که با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است. در واقع این شبکه‌ی اجتماعی به حدی پیشرفت کرده که کاربران دیگر نمی توانند تنها به اپلیکیشن اینستاگرام اکتفا کنند و گاها نیاز دارند برای بهره مندی بهتر از این شبکه‌ی اجتماعی، از سایت ها و اپلیکیشن های جانبی دیگر بهره ببرند.

بعضی از این ابزار تلاش می کنند تا برخی از نقاط ضعف اینستاگرام را از بین ببرند. مثلا به شما اعلام می کنند که بر اساس علایق‌تان چه کسانی را دنبال کنید یا بعضی دیگر از این ابزار، ویژگی های خاص این شبکه‌ی اجتماعی که باعث شارژدهی زیاد باتری می شود را از بین می برد. برخی دیگر از آن ها به شما کمک می کنند تا عکس هایی بهتر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

در این مطلب، ۵ سایت و اپلیکیشن که می توانند تجربه‌ی بهتری از اینستاگرام برایتان به ارمغان بیاورند را معرفی خواهیم کرد. بنابراین اگر شما هم یکی از کاربران پر و پا قرص اینستاگرام هستید این مطلب را از دست ندهید.

وبسایت Hype Auditor: مشاهده‌ی معروف ترین کاربران هر کشور

اینستاگرام

اگر به دنبال لیستی از افراد برتر در موضوعات مختلف، اعم از ورزشی، سیاسی، هنری و ... هستید، کافیست به وبسایت Hype Audtior‌ مراجعه کنید تا معروف ترین کاربران اینستاگرام را بیابید.

دسته بندی های این وبسایت عبارت اند از مد و زیبایی، اتومبیل و موتور سیکلت ها، خانواده، لباس و کیف و کفش، فیتنس و یوگا، سینما و تلویزیون، موسیقی، حیوانات خانگی، عکاسی، رستوران و غذا ها، ورزش و سفر و توریسم. شما همچنین می توانید هر دسته بندی را با توجه به کشوری که می خواهید از آن معروف ترین کاربران را بیابید فیلتر کنید.

به طور کلی استفاده از این وب سایت روشی سریع و بهینه برای پیدا کردن افراد معروف در اینستاگرام است که احتمالا عکس ها و پست های جالبی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. همچنین می توانید با استفاده از آن افراد معروف در شبکه های اجتماعی هر کشور را بشناسید.

وبسایت اینستالیست: ارائه‌ی لیستی کامل از اینستاگرامی ترین مکان های دنیا

اینستاگرام

چند سال پیش، اینستاگرام ویژگی بهره مندی از نقشه را از اپلیکیشن خود حذف کرد. اینستالیست می تواند پاسخی مناسب به فقدان این ویژگی باشد.

این وبسایت مملوو از مکان های مختلف در سرتاسر دنیاست که برای هرکدام توضیحاتی ارائه کرده و به شرح ویژگی های متمایز هرکدام پرداخته است. با انتخاب گزینه‌ی «Explore» در هرکدام از مکان ها، این وبسایت شما را به آخرین عکس هایی که در اینستاگرام از آن محل گرفته شده می برد. امکان فیلتر کردن مکان ها بر اساس کشور هم در این وبسایت موجود است اما فعلا تنها با چند کشور معدود می توان از این قابلیت استفاده کرد.

اینستالیست وبسایتی بسیار ساده است که بیش از همه روی همکاری کاربرانش حساب باز کرده. شما می توانید با انتخاب گزینه‌ی «Contribute» در بالا سمت راست این وبسایت، محلی دلخواه را اضافه کنید و عکس های خودتان را از آن مکان به اشتراک بگذارید. موضوعی که در صورت پذیرفته شدن توسط اینستالیست، می تواند به شما برای جذب فالوئر های بیشتر کمک شایانی برساند.

 اپلیکیشن PostMuse: روشی ساده برای ویرایش عکس ها برای اینستاگرام

اینستاگرام

اگر فکر می کنید ویرایش عکس ها و اضافه کردن افکت هایی جذاب تر از مواردی که در اینستاگرام به طور پیش فرض وجود دارد کار دشواریست، سخت در اشتباه هستید. کافیست اپلیکیشن PostMuse را دانلود کنید تا بتوانید به راحتی به ویرایش عکس های خود بپردازید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نرم افزار PostMuse بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن های مشابه، تنها تمرکزش اینستاگرام است. با استفاده از این اپ می توانید اندازه های مناسب اینستاگرام را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید. سپس می توانید از بین بسیاری از عکس های پیش فرض این اپلیکیشن برخی را برای دادن رنگ و لعاب بیشتر به پست هایتان انتخاب کنید. اموجی، متن یا اشکال مختلف را به عکس هایتان اضافه کنید. اندازه‌ی همه‌ی این موارد می تواند به راحتی بعد از درج تغییر پیدا کند و همچنین می توانید از افکت های جذاب و تغییر رنگ های خاص نرم افزار PostMuse بهره مند شوید.

کافیست مدتی از این اپلیکیشن استفاده کنید تا بتوانید به راحتی عکس هایی جذاب را با دوستانتان در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک بگذارید.

PostMuse Free Photo Editor

PostMuse Free Photo Editor

سازنده: Andrei Diaconu قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: آندروید و iOS حجم: 23 / 115.6 مگابایت زبان:

اپلیکیشن Rewind For Instagram: یادآوری ساده‌ی خاطرات

اینستاگرام

بعد از گذشت چند سال استفاده از اینستاگرام، برخی از عکس های قدیمی حاوی خاطراتیست که تماشایشان جذابیت های خاص خود را دارد. اپلیکیشن Rewind For Instagram روی همین موضوع تمرکز کرده و سعی می کند شما را بیش از گذشته با خاطراتتان مواجه کند.

برای استفاده از این اپ ابتدا باید با مشخصات حساب کاربری اینستاگرامتان وارد نرم افزار شوید. سپس در بخش اعلان تلفن همراه یا تبلتتان، گاهی از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید با برخی از عکس های قدیمی پست شده در اینستاگرمتان مواجه شوید یا خیر؟ این اتفاق هر روز ساعت ۹ صبح و ۵ بعد از ظهر اتفاق می افتد.

متاسفانه این اپلیکیشن تنها تاریخ و عکس را به شما نمایش می دهد و برای خواندن کپشنی که برای پستتان نوشته‌اید باید روی عکس بزنید تا از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام کپشن عکس نشان داده شده را مطالعه کنید.

Rewind for Instagram

Rewind for Instagram

سازنده: Central Standard, LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 13 / 20 مگابایت زبان:

اپلیکیشن اینستاگرام لایت: نرم افزاری رسمی و کم حجم

اینستاگرام

برای همه واضح است که اپلیکیشن هایی نظیر اینستاگرام باعث زود خالی شدن شارژ دستگاه ها می شود. این اپلیکیشن پر است از مواردی که شاید هرگز به آن ها نیاز نداشته باشید. مثل ویدیو چت ها و لایو های تصویری. با توجه به میزان حجم مصرفی و منابع مورد استفاده‌ی این اپلیکیشن در کنار خالی کردن شارژ باتری دستگاه ها، شاید بد نباشد از اینستاگرام لایت استفاده کنید.

در ادامه به برخی ویژگی های اصلی اینستاگرام که در نسخه‌ی لایو وجود ندارد اشاره خواهیم کرد:

  • با استفاده از این نرم افزار نمی توانید عکسی را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • اینستاگرام لایت از پیام های مستقیم پشتیبانی نمی کند.
  • شما می توانید استوری های دیگران را مشاهده کنید و حتی به درج استوری خودتان بپردازید. اما فقط در حالت تصویری. اینستاگرام لایت فعلا از استوری های ویدیویی پشتیبانی نمی کند.
  • به طور مشابه، شما قادر پست ویدیو در اینستاگرام لایت نخواهید بود.
  • این اپلیکیشن عکس ها و تصاویر را فشرده می کند تا به صرف میزان کمتری از منابع تلفن همراه یا تبلتتان بپردازد. ویدیو ها هم به طور خودکار اجرا نمی شوند و برای تماشای آن ها باید روی آن ها ضربه بزنید.
  • اینستاگرام لایت از IGTV پشتیبانی نمی کند.

همانطور که مشاهده می کنید اینستاگرام لایت محدودیت های زیادی دارد. اما اگر یکی از کاربران همیشگی اینستاگرام نباشید شاید استفاده از نسخه‌ی کم حجم این شبکه‌ی اجتماعی برای صرفه جویی در منابع مصرفی گزینه‌ی مناسب تری باشد.

Instagram Lite

Instagram Lite

سازنده: Instagram قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.590 مگابایت زبان:

البته به یاد داشته باشید که نسخه‌ی لایت این شبکه‌ی اجتماعی در برخی از کشور ها در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

    "البته به یاد داشته باشید که نسخه‌ی لایت این شبکه‌ی اجتماعی در برخی از کشور ها در دسترس نیست."
    منظورش کشور خودمونه ؟

مطالب پیشنهادی