ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر جدیدی از ریزر فون 2؛ بدون تغییر نسبت به نسل قبل [به روزرسانی]

تا پایان سال 2018 چند ماهی باقی مانده و شرکت هایی هستند که هنوز پرچمداران جدید خود را معرفی نکرده اند. محصولاتی مانند گوگل پیکسل 3، ال جی V40 ThinQ و هوآوی میت 20 در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

تا پایان سال 2018 چند ماهی باقی مانده و شرکت هایی هستند که هنوز پرچمداران جدید خود را معرفی نکرده اند. محصولاتی مانند گوگل پیکسل 3، ال جی V40 ThinQ و هوآوی میت 20 در انتظار رویدادهای معرفی خود هستند و در کنار آنها، احتمالاً باید منتظر رونمایی از نسل جدید موبایل گیمینگ ریزر فون نیز باشیم.

البته بر خلاف بسیاری از گوشی های مورد انتظار، تا کنون تصاویر اندکی از ریزر فون 2 به بیرون درز کرده است. هرچند اگر تصویری که امروز منتشر شده محصول نهایی را نشان دهد، عدم انتشار تصاویر مختلف توجیه پذیر خواهد بود چرا که عملاً هیچ تفاوتی در طراحی این نسل با نسل قبلی دیده نمی شود.

ریزر فون
نسل اول (چپ) و دوم (راست) موبایل گیمینگ ریزر فون

با مقایسه دو نسل ریزر فون، تنها تفاوت قابل اشاره تصویر پس زمینه و تاریخ روی صفحه بوده که مورد دوم 10 اکتبر یا 18 مهر را نشان می دهد؛ تاریخی که ممکن است روز رونمایی ریزر فون 2 باشد.

ریزر فون 2 به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 مجهز شده است

از نقطه نظر طراحی، ریزر همچنان به زبان Nextbit پایبند بوده و حاشیه های ضخیم بالا و پایین نمایشگر به عنوان جایگاهی برای دست کاربر در زمان بازی کردن مد نظر قرار گرفته اند. البته انتظار می رود شرکت سازنده در نسل جدید مشکلات کیفیتی گسترده ریزر فون را برطرف کند.

در زمینه سخت افزار هم با توجه به اطلاعات موجود، ریزر فون 2 به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز شده اما سیار مشخصات آن مانند رم 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 120 هرتزی تغییری نکرده اند.

گفتنی است طراحی ساده و به دور از اغراق ریزر فون 2 امکان استفاده از این محصول را برای تمام سلایق فراهم کرده و در واقع علاوه بر عملکرد عالی در زمینه گیمینگ، یک گوشی قابل اعتماد برای سایر کاربردها نیز خواهد بود.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۲۳ شهریور ۹۷ ]

به روزرسانی

کمپانی ریزر اخیرا دعوتنامه ای منقش به لوگوی خود را منتشر کرده که روی آن تاریخ دهم اکتبر (۱۸ مهر ماه) به چشم می خورد و به احتمال قریب به یقین به تاریخ معرفی ریزر فون ۲ اشاره دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی