ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در پی آزمایش داخلی گوگل، حالت «ذخیره باتری» اندروید ۹ با اختلالاتی مواجه شد

در مواقعی که شارژ باتری گوشی رو به اتمام بوده و از طرفی می‌خواهید مدت زمان بیشتری را با موبایل بگذرانید، فعال‌سازی «ذخیره باتری» (Batter Saver) یکی از بهترین راه‌ها است. در این حالت اپلیکیشن‌های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

در مواقعی که شارژ باتری گوشی رو به اتمام بوده و از طرفی می‌خواهید مدت زمان بیشتری را با موبایل بگذرانید، فعال‌سازی «ذخیره باتری» (Batter Saver) یکی از بهترین راه‌ها است. در این حالت اپلیکیشن‌های پس زمینه متوقف می‌شوند، روشنایی صفحه در درجه پایین‌تری می‌گیرد و در نتیجه عمر شارژ گوشی هم افزایش پیدا می‌کند.

حالا با توجه به گفته کاربران فروم ردیت که اندروید 9 را روی دستگاه‌های اندرویدی‌شان دارند، این حالت با اختلالاتی مواجه شده و حتی وقتی که شارژ گوشی 99 درصد است خود به خود فعال می‌شود. البته گوگل در بیانیه‌ای از کاربران عذرخواهی کرده و گفته که این مشکل «نتیجه یک آزمایش داخلی برای تست قابلیت ذخیره باتری بود که اشتباها در دسترس بعضی کاربران قرار گرفت»

حالا هم مشکل رفع شده و کاربران دوباره بدون مشکل می‌توانند از قابلیت ذخیره باتری استفاده کنند. بد نیست بدانید نسخه نهایی اندروید 9 که با نام پای شناخته می‌شود، فعلا تنها برای پیکسل‌های گوگل منتشر شده و بقیه کمپانی‌ها نیز تا چند ماه دیگر گوشی‌هایشان را به این سیستم عامل مجهز خواهند کرد.

گوگل برنامه دارد تا در تاریخ نهم اکتبر (17 مهر) رویدادی برگزار کرده و در آن از پیکسل‌های نسل سوم رونمایی کند. اخبار درز کرده نشان می‌دهند که به رسم گذشته، این بار نیز پیکسل در دو مدل معرفی می‌شود و هر دو دارای بریدگی بالای نمایشگر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهرام
    بهرام | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

    منم الان اندروید ۹ دارم
    گوشیمم ردمی نوت ۴ ایکسه
    البته غیر رسمیه ولی عالیه
    موقع انتخاب متن ذره بین فعال میشه تا بتونی متن رو درشت تر ببینی
    مصرف باتریشم عالیه

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷

    میخوام نباشه این باتری سیورش، من همیشه گوشی سونی داشتم استامینا مدش اون موقع ها عالی بود، بعد که این گوگل اومد باتری سیور گذاشت سونی استامینا مد خودشو اوایل نزاشت فکر کنم هماهنگی نداشتن با هم
    دیگه بعد از اون اصلا از باتری سیور سونی راضی نیستم

مطالب پیشنهادی