ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد گلکسی در 19 مهر؛ آیا یک موبایل دوربین‌محور در راه است؟

کمپانی سامسونگ همواره در نیمه دوم سال میلادی از دیوایس های مهمی مانند گلکسی نوت و ساعت هوشمند خود رونمایی می کند و امسال نیز طبق سنت همیشگی این کار را انجام داده است. با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی سامسونگ همواره در نیمه دوم سال میلادی از دیوایس های مهمی مانند گلکسی نوت و ساعت هوشمند خود رونمایی می کند و امسال نیز طبق سنت همیشگی این کار را انجام داده است. با این وجود شرکت کره ای به تازگی دعوتنامه ای را منتشر کرده که از برگزاری یک رویداد گلکسی در تاریخ 19 مهر (دو روز پس از تاریخ معرفی پیکسل های جدید گوگل)  خبر می دهد.

سامسونگ چهارمین شرکتی است که طی یک ماه آینده محصولی جدید را روانه بازار می کند؛ چرا که ال‌جی، هوآوی و گوگل نیز برنامه هایی برای معرفی دیوایس های اصلی خود در آینده نزدیک دارند. البته دعوتنامه سامسونگ اطلاعات دقیقی از محتوای رویداد را در اختیار قرار نمی دهد. متن دعوتنامه بدین شرح است:

دیوایس گلکسی جدید سامسونگ راه های بیشتری برای ابراز وجود در اختیارتان قرار خواهد داد. با سامسونگ لحظات شاد خود را ثبت کنید چرا که کمپانی در تاریخ 11 اکتبر 2018 معرفی محصول جدید خود را طی یک رویداد گلکسی جشن خواهد گرفت.

رویداد گلکسی

در این بین عبارت «4x fun» در تصویر منتشر شده احتمال معرفی یک تلفن هوشمند دوربین‌محور را تقویت می کند، اما نمی توان با اطمینان گفت که محصول مورد نظر حتماً یک اسمارتفون خواهد بود.

در ضمن هیچ نکته ای در دعوتنامه اخیر سامسونگ به معرفی گوشی تاشوی این شرکت اشاره ندارد؛ با این حال احتمال حضور چنین دستگاهی را در رویداد گلکسی پیش رو نمی توان کاملاً رد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی