ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی S10
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی S10 احتمالا با رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

بعد از عرضه‌ی تلفن همراه هواوی P20 پرو اوایل سال شمسی جاری، شرکت چینی به خاطر استفاده از حالت رنگی خاص تحسین بسیاری را برانگیخت. این عرضه به حدی موفق بود که دو گوشی جدید ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

بعد از عرضه‌ی تلفن همراه هواوی P20 پرو اوایل سال شمسی جاری، شرکت چینی به خاطر استفاده از حالت رنگی خاص تحسین بسیاری را برانگیخت. این عرضه به حدی موفق بود که دو گوشی جدید هواوی هم از همین حالت رنگ متغیر استفاده کردند.

اما سامسونگ در عرضه‌ی آخرین تلفن های هوشمند خود از سنت های خود پیروی کرد و با رنگ هایی معمولی به معرفی و عرضه‌ی تلفن های جدید خود پرداخت. ولی حالا طبق گزارشات به نظر می رسد که این شرکت کره‌ای قصد دارد راجع به گلکسی S10 متفاوت عمل کند. به طور خاص اعلام شده که سامسونگ در نظر دارد تلفن هوشمند جدید خود را با ۵ رنگ متنوع به تولید برساند. علاوه بر این به نظر می رسد این پایان کار سامسونگ نخواهد بود و غول کره‌ای اهداف دیگری نیز در سر می پروراند.

سامسونگ گلکسی S10

 

هنوز به طور قطع مشخص نیست که آیا سامسونگ می خواهد در بین رنگ هایی که ارائه می کند، حالت متغیر که هواوی در P20 پرو از آن استفاده کرد، بهره ببرد یا خیر. اما به نظر می رسد سامسونگ در این زمینه قصد دارد مسیری کاملا متفاوت نسبت به هواوی طی کند و به دنبال کپی برداری از شرکت چینی نیست. طبق گزارشات به نظر می رسد که سامسونگ انتخاب های بسیار جذاب تری نسبت به هواوی در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

در بین گمانه زنی ها راجع به رنگ های موجود در تلفن های هوشمند بعدی سامسونگ، به نظر می رسد رنگ محبوب سبز زمردی بازگشتی با شکوه به تلفن های هوشمند این شرکت کره‌ای خواهد داشت. ماه گذشته این رنگ محبوب بین کاندید های مورد نظر سامسونگ بود و بار دیگر این روز ها در گمانه زنی های خبرگزاری های معتبر دنیا نامش تکرار می شود.

به طور کلی به نظر می رسد که سامسونگ به دنبال استفاده از همه‌ی مواردیست که گلکسی S10 را در مسیر موفقیتی بزرگ قرار دهد. اما اگر گزارشات جدید راجع به این تلفن هوشمند صحیح باشد، شاید همچنان سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده نکند که موضوعی نا امید کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی