ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جف بزوس
تکنولوژی

بزوس صندوقی خیریه با ارزش ۲ میلیارد دلار راه اندازی می کند

جف بزوس، مالک اصلی شرکت آمازون که حالا ثروتمند ترین فرد دنیاست، در تلاش است تا با سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری در اقدامی خیراخواهانه شرکت کند. او و همسرش مک کنزی با استفاده از صندوق ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

جف بزوس، مالک اصلی شرکت آمازون که حالا ثروتمند ترین فرد دنیاست، در تلاش است تا با سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری در اقدامی خیراخواهانه شرکت کند. او و همسرش مک کنزی با استفاده از صندوق Day One تلاش می کنند تا شبکه‌ای از مدرسه هایی جدید، غیر انتفاعی و درجه‌ اول در مناطق محروم بسازند و همچنین به مراکز غیر انتفاعی که به خانواده‌ های بی خانمان کمک می کنند یاری برسانند.

سال گذشته جف بزوس در توییتر از فالوئر های خود پرسیده بود که بهترین راه برای شرکت در امری خیرخواهانه چیست و چند ماه پیش بود که او تصمیم گرفت تمرکز خود را روی دو حوزه قرار دهد.

بزوس

صندوق Day One Families به سازمان ها و گروه هایی که به تامین غذا و سرپناه برای خانواده های نیازمند می پردازند یاری می رساند. در حالی که Day One Academies تلاش می کند تا مجموعه‌ای از مدارسی با کیفیت و رایگان در مناطق محروم بسازد. جف بزوس در تلاش است تا سازمانی ایجاد کند که به طور مستقیم به یاری این مدارس بپردازد.

مالک آمازون که از او بابت حقوق پایین کارکنان آمازون انتقاد هایی می شود، با توجه به سرمایه‌ی ۱۶۰ میلیارد دلاری‌اش کمتر در امور خیرخواهانه شرکت داشته. هرچند این خانواده در بهمن ماه سال گذشته ۳۳ میلیون دلار به TheDream.US کمک نقدی کردند. این کمک باعث می شود که هزاران فرد تحت پوشش این سازمان بدون نگرانی از هزینه ها به ادامه‌ی تحصیل در کالج بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • enrix
    enrix | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    کارمندهای شرکت آمازون از شرایط سخت کاری و حقوق عقب افتادشون مینالن این اقا به چ حقی و با
    چه نیتی قبل پرداخت دستمزد کارگرا و رسیدگی به وضع اونا این کارو میکنه؟؟؟نکنه برای تظاهر و فرار از مالیات؟؟ لعنت و هزار بد وبیراه به کسی که میلیاردها
    دلار سرمایه جمع کنه ولی دستمزد کارگراشو هر چند ماه بده و به شرایط سخت کاری اونا رسیدگی نکنه

  • Amir44
    Amir44 | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    استعمار نوین اینه ... اون چیزایی که تو اون مدارس تدریس میشه چه خواهد بود مهمه .

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    ما هم صندوق خیریه امداد امام خمینی داریم خیلی وقت پیش

مطالب پیشنهادی