ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین بازیکنان ایرانی حاضر در فیفا 19 را اینجا ببینید

فیفا 19 این روزهای یکی از داغ‌ترین نام‌ها در بین بازی‌های ویدیویی است و با انتشار دمو رایگان این عنوان، همه علاقه‌مندان به فوتبال منتظر عرضه بزرگترین بازی ورزشی سال هستند. جدا از این موارد، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

فیفا 19 این روزهای یکی از داغ‌ترین نام‌ها در بین بازی‌های ویدیویی است و با انتشار دمو رایگان این عنوان، همه علاقه‌مندان به فوتبال منتظر عرضه بزرگترین بازی ورزشی سال هستند. جدا از این موارد، امتیاز بازیکنان در بخش التیمیت تیم بازی منتشر شده و به همین دلیل در ادامه این مطلب نگاهی به بهترین بازیکنان ایرانی حاضر در فیفا 19 خواهیم داشت.

مطابق انتظار، علیرضا جهانبخش به عنوان آقای گل هلند و تنها نماینده ایران در لیگ برتر انگلیس، با امتیاز 78، بهترین بازیکن ایرانی فیفا 19 محسوب می‌شود. دریبلینگ قدرتمند، سرعت خوب و کنترل توپ عالی از نکات مثبت جهانبخش در فیفا 19 محسوب می‌شوند.

کریم انصاریفرد با امتیاز ۷۵ بهترین مهاجم نوک ایرانی حاضر در فیفا 19 است. او که طی هفته گذشته به باشگاه ناتینگهام فارست پیوست، به علت عملکرد خوب خود در باشگاه المپیاکوس یونان طی فصل گذشته، گزینه مناسب و ارزانی برای بخش التیمیت تیم بازی خواهد بود.

بهترین بازیکنان ایرانی حاضر در فیفا 19

کاوه رضایی، سامان قدوس‌، امیر عابدزاده و احسان حاج‌صفی نیز به ترتیب با امتیازهای ۷۳، ۷۲، ۷۲ و ۷۱ در رتبه‌های بعدی در لیست بهترین بازیکنان ایرانی حاضر در فیفا 19 قرار دارند.

جدا از این لیست، مدتی پیش الکترونیک آرتز لیست بهترین بازیکنان حاضر در فیفا 19 را منتشر کرده بود که طبق این لیست‌، بازهم کریستیانو رونالدو با امتیاز 94 در صدر بهترین‌ها قرار گرفت و لیونل مسی هم با همین امتیاز، بزرگ‌ترین تعقیب کننده او محسوب می‌شود.

در حال حاضر می‌توانید دمو رایگان این بازی را روی شبکه پلی استیشن، ایکس باکس لایو و اوریجین دریافت کنید. مطابق تجربیاتی که منتقدان از دمو فیفا 19 داشته‌اند، به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی نسبت به گذشته محتول شده و روند متفاوتی با نسخه‌های اخیر این فرنچایز که تقریبا ساختار ثابتی داشته‌اند، دارد.

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهرماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amink69
    amink69 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

    تیم ملی که دیگه نیست تو 19 نه؟

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    بهترینا فقط شیث و نصرتی بقیه رو بریز دور...?

  • se7en boy
    se7en boy | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    جانم جهانبخش و کریم و کاوه و سامان

  • Amir Habibollahi
    Amir Habibollahi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    علیرضا جهانبخش بهترینه!

مطالب پیشنهادی