ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنچمارک آیفون XS
تکنولوژی

همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در 60 ثانیه بدانید [تماشا کنید]

در هفته گذشته اپل از آیفون های جدید خود به همراه اپل واچ رونمایی کرد. برای افرادی که اطلاعات چندانی از دو گوشی پرچمدار جدید ندارند اپل ویدیویی منتشر کرده که در 60 ثانیه قابلیت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در هفته گذشته اپل از آیفون های جدید خود به همراه اپل واچ رونمایی کرد. برای افرادی که اطلاعات چندانی از دو گوشی پرچمدار جدید ندارند اپل ویدیویی منتشر کرده که در 60 ثانیه قابلیت های اساسی آیفون XS Max و XS را به طور خلاصه توضیح می دهد.

تبلیغ جدید با تأکید بر نمایشگر بزرگ آغاز می شود. در حالی که آیفون XS نمایشگری 5.8 اینچی و هم اندازه آیفون 10 سال گذشته دارد، اما آیفون XS Max از بزرگترین نمایشگر تعبیه شده در یک آیفون تا کنون بهره می برد.

علاوه بر این در ویدیو به طراحی تمام شیشه ای و مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب اشاره می شود. همچنین رنگ طلایی برای آیفون های جدید در راه است.

ماژول Face ID پیشرفته تر از قبل از شده و به سرعت می تواند گوشی را قفل گشایی کند. دوربین دوگانه به قابلیت کنترل عمق (Depth Control) مجهز شده که با استفاده از آن می توان به راحتی عمق میدان تصویر ثبت شده را تغییر داد. اپل ادعا می کند بالاترین کیفیت ویدیو در بین گوشی های هوشمند توسط این آیفون ها ثبت می شود.

در عین حال هوشمند ترین و کوچکترین چیپست ساخته شده برای گوشی های هوشمند در آنها تعبیه شده است: A12 بایونیک. این چیپست از فناوری 7 نانومتری بهره می برد. در نهایت به قابلیت هایی از جمله پشتیبانی از شارژ بیسیم سریعتر و LTE گیگابیتی اشاره می شود.

در کنار دو آیفون XS و XS Max اپل از آیفون XR مجهز به نمایشگر LCD رونمایی کرد که مشابه با آیفون 10 از بریدگی نمایشگر بهره می برد و البته قیمت ارزان قیمت تری نسبت به دو برادر خود دارد. دیگر محصولی که در این رویداد معرفی شد، اپل واچ سری 4 بود که این بار به قابلیت های جدیدی از جمله ثبت ضربان قلب مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی