ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعمیر آیفون XS Max از خرید آیفون 7 جدید ۱۵۰ دلار گرانتر تمام می‌شود

آیفون XS Max با قیمت ۱۰۹۹ دلاری خود، تحقیقاً گرانترین مدل تلفن هوشمندی است که اپل تا به حال معرفی کرده. از این رو به نظر می‌رسد که تعمیرات آن نیز هزینه بسیار بیشتری ببرد. البته ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

آیفون XS Max با قیمت ۱۰۹۹ دلاری خود، تحقیقاً گرانترین مدل تلفن هوشمندی است که اپل تا به حال معرفی کرده. از این رو به نظر می‌رسد که تعمیرات آن نیز هزینه بسیار بیشتری ببرد.

البته همگان می‌دانند که آیفون‌ها به طور کلی گران هستند و تعمیر آنها هم هزینه بر است اما اگر به مقایسه قیمت‌ها و نرخ‌های موجود بپردازید، متوجه خواهید شد که تعمیر آیفون XS Max از خرید یک آیفون 7 جدید، ۱۵۰ دلار گرانتر تمام می‌شود.

با مشاهده‌ی به روز رسانی صفحه قیمت تعمیرات رسمی وب سایت اپل متوجه می‌شویم که اگر شما سرویس اپل +AppleCare را خریداری نکرده باشید و یک سال گرانتی تعویض گجتتان نیز تمام شود، برای تعمیر «خسارات» وارده بر آیفون XS Max خود مجبور خواهید بود که ۵۹۹ دلار به اپل پرداخت کنید.

از طرف دیگر باید گفت که کمپانی کوپرتینویی همزمان با معرفی آیفون های جدیدش قیمت آیفون های قدیمیتر خود را پایین آورده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند یک آیفون 8 را به قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنند. به عبارت دیگر اگر کسی مجبور شود آیفون XS Max خود را برای تعمیر یا تعویض به کمپانی کوپرتینویی تحویل دهد، مجبور خواهد بود دقیقاً به اندازه‌ی مبلغ خرید یک آیفون ۸ جدید، هزینه کند.

علاوه بر این طبق آخرین لیست‌های به نمایش درآمده در سایت اپل، آیفون 7 نرخی معادل ۴۴۹ دلار دارد. این مبلغ ۱۵۰ دلار از هزینه‌ی تعمیر آیفون XS Max ارزانتر است.

البته نباید فراموش کرد که تمامی آیفون‌ها، یک سال گارانتی تعویض دارند. ضمن اینکه با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار می‌توان سرویس +AppleCare را برای آیفون‌های XS Max خریداری کرد و از تخفیف‌های ویژه آن استفاده نمود.

به هر حال کمپانی کوپرتینویی بار دیگر اثبات کرده که برند لوکسی محسوب می‌شود. در حال حاضر حتی تعمیر صفحه نمایش این گوشی ۳۲۹ دلار هزینه می‌برد که برابر با مبلغ خرید پرچمدار پوکوفون F1 است.

 

تماشا کنید: همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در 60 ثانیه بدانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی