ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Castle Burn؛ وقتی کلش رویال پیچیده می‌شود

معرفی Castle Burn the Crown League را با یک داستان تکراری شروع می‌کنم؛ بعد از موفقیت‌های زیاد کلش رویال و استقبالی که بازیکن‌ها از فرمول جدید سوپرسل کردند، بقیه سازندگان هم سعی کردند با استفاده از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۱

معرفی Castle Burn the Crown League را با یک داستان تکراری شروع می‌کنم؛ بعد از موفقیت‌های زیاد کلش رویال و استقبالی که بازیکن‌ها از فرمول جدید سوپرسل کردند، بقیه سازندگان هم سعی کردند با استفاده از همین فرمول یک تجربه سرگرم کننده و حتی فقط سودآور به وجود بیاورند.

در این بین بعضی‌ها توانستند همانند Hyperdrome سوپرایرکننده ظاهر شوند و بازی‌هایی هم مثل Blitz Brigade: Rival Tactics به لکه ننگی در کارنامه سازنده معروف‌شان تبدیل شدند. Castle Burn جزو دسته اول است. بازی اگرچه به اندازه Hyperdrome فرمول کلش رویال را دست کاری نکرده ولی با اهمیت بیشتر به یک ویژگی، چیزی را ارائه داده که خیلی کم مشابهش را روی گوشی دیده‌ایم.

Castle Burn
نمایی از بازی در دقایق اولیه، زمین خالی بوده و خودتان با ساختمان‌ها و سربازها باید آن را پر کنید.

بزرگترین نکته متمایز Castle Burn نسبت به کلش رویال، حضور بخش ساخت‌وساز است. در ساخته سوپرسل کارت‌ها را پیش از شروع مسابقه انتخاب می‌کردید، هنگام مبارزه باید دست نگه می‌داشتید نوار اکسیر پر شود و سپس هر کارتی که می‌خواستید را به میدان می‌فرستادید. Castle Burn هم تمام این المان‌ها را دارد. اما با یک تفاوت مهم و جذاب: برای هر چیزی ابتدا باید وسیله مورد نیازش را بسازید.

در اینجا خبری از نوار انرژی نیست و در نبردها اگر می‌خواهید مانا (حکم همان اکسیر کلش رویال را دارد) بگیرید باید ساختمان‌های استخراج مانا را روی معادن بگذارید، خبری از دو تاور جنگی هم نیست و برای دفاع از منطقه اصلی خودتان باید تاور کار بگذارید و همچنین کارت‌هایی که به میدان نبرد برده‌اید از اول در دسترس نیستند و اول باید هر کدام را که خواستید آزاد کنید.

بازی‌های استراتژی قدیمی را به یاد دارید؟ در این عناوین کارتان را با ساختمان‌های کم آغاز می‌کردید و رفته رفته منطقه اصلی را پیشرفت می‌دادید. Castle Burn چیزی بین این عناوین و کلش رویال قرار دارد. بازی نه به اندازه استراتژی‌های قدیمی زمان‌بر و پیچیده‌ است و نه همانند کلش رویال لقمه را حاضر و آماده در دهان بازیکن می‌گذارد.

Castle Burn
با عکس وسط را ببینید، در اینجا با پرداخت مقداری مانا، تکنولوژی ساخت هر کارت‌ را به دست آورده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همین ترکیب جالب هم بزرگترین برگ برنده Castle Burn است. بازی بیشتر از نمونه‌های مشابه دست کاربر را باز می‌گذارد و حالا نه فقط سرنوشت کارت‌ها بلکه ساختمان‌هایی که می‌سازید نیز به حرکت‌ها و استراتژی‌هایتان بستگی خواهد داشت. البته Castle Burn عنوان بی نقصی نیست و مشکلات خودش را دارد.

سرورها باید بهبود پیدا کنند و انیمیشن‌های حرکت شخصیت‌ها کمی خشک است. جدا از اینکه رابط کاربری گیج کننده بازی نیز در دقایق اولیه کاربر را اذیت می‌کند و همین مسئله می‌تواند او را از ادامه تجربه این عنوان باز دارد. تاکید زیاد روی پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم در اینجا دیده می‌شود.

اما با تمام این مشکلات، بازی از لحاظ گیم پلی و به خاطر تشابهاتی که با بازی‌های استراتژی قدیمی دارد می‌تواند علاقه‌مندان به کلش رویال و بازی‌های آنلاین گوشی را راضی کند. بنابراین اگر یک تجربه پیچیده‌تر از کلش رویال را می‌خواهید، Castle Burn the Crown League را دانلود کرده و بازی را از دست ندهید.

Castle Burn

Castle Burn

سازنده: Bluehole PNIX قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: Castle Burn - RTS Revolution مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی