ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیلترینگ اسنپ تریپ
تکنولوژی

زیان ۲ میلیارد تومانی هتل‌ها با فیلترینگ اسنپ‌تریپ

بعد از گذشت بیش از 48 ساعت از فیلترینگ سایت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، هنوز این سرویس‌ها از دسترس خارج هستند و مشخص نیست که چه زمانی مسدودسازی آنها تمام خواهد شد. اسنپ تریپ که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

بعد از گذشت بیش از 48 ساعت از فیلترینگ سایت‌های خرید آنلاین بلیت هواپیما، هنوز این سرویس‌ها از دسترس خارج هستند و مشخص نیست که چه زمانی مسدودسازی آنها تمام خواهد شد. اسنپ تریپ که اولین بیانیه را در بین مجموعه های فیلتر شده در باره این موضوع منتشر کرده بود، در بیانیه دوم خود از ضررهای مالی که این فیلترینگ برای هتل‌های کشور در پی داشته سخن گفته است.

«امیرعلی مهاجر» مدیر ارشد عملیاتی اسنپ‌تریپ  در این بیانیه‌ درباره دلایل این فیلترینگ ناگهانی گفته است:

«طبق شنیده‌ها، براساس تصمیماتی که شرکت هواپیمایی کل کشور و دادستانی گرفته‌اند، همه سایت‌های فروش بلیت که فاقد مجوز بند الف هستند، فیلتر شوند و اسنپ‌تریپ به اشتباه در این فهرست قرار گرفته است. چرا که اسنپ تریپ نیازی به این مجوز ندارد چون تامین کننده بلیت هواپیما سایت فلایتیو است که دارای همه مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه هست.» براساس اظهارت او  نتیجه این سوتفاهم برای اسنپ تریپ دو روز تعطیلی فعالیت و خالی ماندن هزاران اتاق در هتل‌های سراسر ایران و  دست کم ضرر دو میلیارد تومانی برای هتل‌ها شده است. موضوعی که باید مجریان قانون قبل از جاری کردن احکام به آن توجه کنند.»

فیلترینگ اسنپ تریپ

روابط عمومی اسنپ تریپ تاکید کرده که این سایت یکی از وب‌سایت‌های فروش خدمات هتل است و از سال گذشته با همکاری و شراکت با سایت فلایتیو سعی کرده تا خدمات کاملتری را برای مسافران فراهم کند. از این رو  مسافران می‌توانند از طریق اسنپ‌تریپ بلیت هواپیما تهیه کنند ولی تامین کننده اصلی بلیت هواپیما سایت فلایتیو  است که یکی از پلتفرم‌های معتبر فروش بلیت در کشور است و پیش از فروش آنلاین چندین سال در مارکت آژانس‌های فیزیکی فروش بلیت نیز فعالیت داشته است.

اسنپ‌تریپ در این بیانیه‌ تاکید کرده که با همچنان در انتظار ابلاغیه رسمی از سوی دادستانی کشور یا کمیته فیلترینگ درخصوص محدودیت ایجاد شده برای این سرویس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mshadi
    mshadi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    خسته شدیم همش فیلتر فیلتر فیلتر عجبا

    • Reza 77
      Reza 77 | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

      چه عجب... شما هم خسته شدید؟؟؟

  • pooria.pm
    pooria.pm | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    نتیجه رسیدن مسئولیت های مهم به یک مشت بی سواد همینه، بعد میگن چرا وضعیت کشور اینه، چند تا تصمیم دیگه در مقیاس بزرگتر شبیه این گرفته بشه اقتصادی نمیمونه واسه کشور

مطالب پیشنهادی