ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طوفان فلورنس
تکنولوژی

استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس [تماشا کنید]

طوفان فلورنس که در روزهای اخیر به ایالت های شرقی آمریکا رسیده خسارات فراوانی بر جای گذاشته و حتی جان چند نفر را هم گرفته است. در حالی که خبرگزاری های مختلف به پوشش اخبار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

طوفان فلورنس که در روزهای اخیر به ایالت های شرقی آمریکا رسیده خسارات فراوانی بر جای گذاشته و حتی جان چند نفر را هم گرفته است. در حالی که خبرگزاری های مختلف به پوشش اخبار در این باره می پردازند و اخطارهای لازم را به شهروندان اعلام می کنند، شبکه The Weather Channel با استفاده از واقعیت ترکیبی راهکار خلاقانه تری را در پیش گرفته است.

واقعیت ترکیبی شامل ترکیب دنیای حقیقی با مجازی است تا به این ترتیب امکان نمایش محیطی جدید از طریق مجازی سازی اشیاء فیزیکی و دیجیتالی فراهم شود.

بر اساس پیشبینی ها طوفان موجب آب گرفتگی بین 0.6 متر تا 3.3 متر در مناطق مختلف می شود. اما نمایش های گرافیکی معمولا به گونه راحت تری نسبت به اعداد قابل درک هستند. به همین دلیل شبکه آب و هوا ویدیوی مذکور را نمایش داده تا میزان آب گرفتگی و در عین حال مقدار قدرت آن را نشان دهد.

گرافیک واقعیت ترکیبی با همکاری شرکت Future Group تولید شده. این شرکت برای تولید محتوای این چنینی به جای آن که از ایجاد افکت ها و رندر آنها استفاده کند، از پلتفرم توسعه بازی سازی آنریِل برای ایجاد افکت های بلادرنگ بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

    آفرین و درود بر شرافتتون که در این حد به فکر مردمتون هستید

مطالب پیشنهادی