ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجیتال فاندری
ویجیاتو - بازی

پلی استیشن، شناخته شده ترین برند صنعت گیم در سال 2018 شد

در حالی که حدوداً 2 دهه‌ی قبل برند سگا توانسته بود طرفداران بسیاری در بریتانیا (انگلستان، اسکاتلند، ویلز و ایرلند شمالی) بدست آورد، اولین کنسول پلی استیشن در این منطقه منتشر شد و خود را ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰

در حالی که حدوداً 2 دهه‌ی قبل برند سگا توانسته بود طرفداران بسیاری در بریتانیا (انگلستان، اسکاتلند، ویلز و ایرلند شمالی) بدست آورد، اولین کنسول پلی استیشن در این منطقه منتشر شد و خود را به کنسول جریان اصلی بدل کرد. در حال حاضر نیز بریتانیا یکی از بازارهای مهم برای برند پلی استیشن محسوب می‌شود که از اهمیت ویژه‌ای برای مدیران شرکت سونی برخوردار است.

چندی پیش، شاخص مربوط به برندهای تجاری انگلستان در سال 2018 منتشر شد که با توجه به آن، پلی استیشن در حال حاضر شناخته شده ترین برند صنعت گیم در این منطقه است. همچنین برند پلی استیشن در لیست کلی پس از دو برند اپل و لگو در مقام سوم قرار گرفته است. این بدان معناست که پلی استیشن نه تنها توانسته رقبای دیرینه‌ی خود، یعنی ایکس باکس و نینتندو را شکست دهد، بلکه محبوبیت آن در میان مردم از برندهای دیگری همچون کوکاکولا، مایکروسافت، گوگل، آمازون و مک‌دونالد نیز بیشتر است.

پلی استیشن

با توجه به لیست منتشر شده، محبوبیت برند نینتندو در بریتانیا از برند آمریکایی ایکس باکس نیز بیشتر است. به‌طوری که نینتندو توانسته رتبه‌ی یازدهم لیست کلی قرار گیرد، این در حالی است که برند ایکس باکس رتبه‌ای بهتر از هفدهمی بدست نیاورده است.

شرکت سونی چندی پیش کنفرانسی را با هدف ارائه‌ی گزارش‌های مالی خود برگزار کرد. در جریان این کنفرانس، سونی اعلام کرد میزان فروش پلی استیشن 4 در سرتاسر جهان هم اکنون از مرز 82.2 میلیون دستگاه عبور کرده است. البته میزان فروش این کنسول در 3 ماه گذشته نرخ نزولی داشته است که با در نظر گرفتن طول عمر دستگاه اتفاق چندان غیر منتظره‌ و عجیبی محسوب نمی‌شود.

همچنین باید اضافه کرد چندی پیش فریمور جدید کنسول پلی استیشن 4 با نسخه 6.0 منتشر شد. این به‌روزرسانی که در حدود 447 مگابایت حجم دارد، هیچ قابلیت جدیدی را اضافه نمی‌کند و طبق گفته‌ی سونی تنها ثبات سیستم را بهبود می بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Asadi
    Reza Asadi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

    دوستان علاقه مند به بازی های ویدیویی یک سرچی درباره

    • Reza Asadi
      Reza Asadi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

      unreal engine 4 و tes :6 کنین

    • Reza Asadi
      Reza Asadi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

      آینده گرافیک بازی های ویدویی شگفت زدتون خواهد کرد

مطالب پیشنهادی