ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی پکیج هایی هم قیمت و هم نام آیفون های جدید ارائه کرد

پس از معرفی آیفون‌ های ۲۰۱۸ در هفته‌ی گذشته، هواوی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و به شوخی از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، از اپل «بابت اینکه همه چیز را مثل سابق ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

پس از معرفی آیفون‌ های ۲۰۱۸ در هفته‌ی گذشته، هواوی از فرصت پیش آمده استفاده کرد و به شوخی از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، از اپل «بابت اینکه همه چیز را مثل سابق نگه داشته» تشکر کرد. حال شیائومی با معرفی باند‌ل هایی هم قیمت و هم نام آیفون های جدید اپل را نشانه رفته و سعی می‌کند گران بودن آنها را بیش از پیش برای مخاطبان نمایان کند.

شرکت چینی شیائومی با تقلید از مدل‌های آیفون ۲۰۱۸، باندل‌هایی را با نام‌ XS، XS Max و XR معرفی کرده که خرید آنها دقیقاً به اندازه‌ی آیفون های جدید هزینه می‌برد.

آیفون‌ها به طور کلی محصولاتی گران به شمار می‌روند اما اپل امسال سنگ تمام گذاشته و قیمت آنها را بالا برده است. بدین صورت که ارزان قیمت ترین آیفون با پنل نمایشگر LCD قیمتی معادل ۷۴۹ دلار دارد و اگر به دنبال مدل ارتقایافته آیفون X باشید، مجدداً باید ۹۹۹ دلار پرداخت کنید.

در این بین خرید بزرگ ترین آیفون تاریخ، یعنی مدل XS Max  تقریباً ۱۱۰۰ دلار هزینه می‌برد و باید گفت تمام این ارقام، صرفاً به مدل پایه هر دستگاه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تعلق دارند.

گرانی این آیفون ها موجب شده که شیائومی دست بکار شود و باندل‌هایی برای مخاطبین چینی آماده نماید. این شرکت در واقع گزینه‌ی جدید برای کاربران کشورش فراهم کرده و به نوعی عنوان نموده که آنها می‌توانند با صرف مبلغی مشابه تعداد گجت بیشتری خریداری کنند. این پکیج ها که تنها برای کاربران چینی عرضه شده عبارتند از؛

باندل شیائومی XR

ارزان‌قیمت‌ترین پکیج شیائومی که نامی مشابه با آیفون میان‌رده‌ی امسال دارد، شامل گوشی هوشمند Mi 8 SE (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر ۱۲.۵ اینچ (با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، دستبند هوشمند می بند ۳ و هندزفری بلوتوث است.

باندل شیائومی XS

در پکیج XS شیائومی، یک گوشی Mi Mix 2S (با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) و لپ‌تاپ بزرگتر ۱۳.۳ اینچی می نوت‌بوک ایر قرار گرفته است. این پکیج نیز مانند مدل ارزانتر از همان می بند ۳ و هندزفری بلوتوث استفاده می‌کند.

باندل شیائومی XS Max

با صرف هزینه‌ای معادل قیمت خرید گرانترین آیفون سال ۲۰۱۸ می‌توان بهترین پکیج شیائومی را خریداری کرد. این باندل شامل گوشی هوشمند MI 8 (با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی)، می نوت‌بوک پرو (با پردازنده‌ی گرافیکی MX150)، می‌شود. علاوه بر این می بند ۳ و یک جفت ایرباد بلوتوث نیز آنها را همراهی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Majid Basafa
    Majid Basafa | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    خیلییی حرکت تمیزی بودد? ? ? ?

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    واقعا عالی بود
    زنده باد شیائومی
    بارها گفتم ارزش در برابر قیمت همراه با کیفیت بسیار بالا رو فقط شرکت شیائومی ارائه می ده
    من به عنوان کسی که از محصولاتش استفاده می کنم از گوشی گرفته تا هندزفری و ساعت هوشمند و مسواک و .....واقعا می تونم بگم محصولاتش در برابر قیمتی که می دید واقعا ارزشمندند ..البته بعد از گران شدن دلار متاسفانه از خرید محصولاتش محروم شدم

  • zitanix
    zitanix | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    ایول دمشون گرم

مطالب پیشنهادی