ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهکار سامسونگ می تواند تعامل نابینایان با ساعت هوشمند را ساده کند

پتنت جدید سامسونگ می تواند ورود اطلاعات در ساعت های هوشمند را برای افراد نابینا تسهیل کند. بر اساس این پتنت نابینایان می توانند از حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت های هوشمند برای وارد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

پتنت جدید سامسونگ می تواند ورود اطلاعات در ساعت های هوشمند را برای افراد نابینا تسهیل کند.

بر اساس این پتنت نابینایان می توانند از حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت های هوشمند برای وارد کردن کاراکترها استفاده کنند. به طور دقیق تر می توان با چرخاندن حاشیه دایره ای اطراف نمایشگر بین 6 حالت مختلف انتخاب کرد و اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمود.

ساعت هوشمد نابینایان

این در حالی است که بیشتر شرکت ها از راهکارهای جایگزین از جمله دستورات صوتی برای تعامل با گجت ها استفاده می کنند اما سامسونگ به دنبال راهکارهای خلاقانه تری است.

به غیر از سامسونگ شرکت های مطرح دیگری را در حوزه ساعت های هوشمد سراغ نداریم که از حاشیه نمایشگر این گجت ها برای جابجایی در محیط سیستم عامل بهره ببرند. حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت Gear S3 این شرکت هم وجود دارد و قابلیت هایی که این بخش به ساعت ها بخشیده مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

ساعت هوشمد نابینایان

قابلیت مرتبط با این پتنت که به آن اشاره شد شاید در نهایت پول اضافه ای را به جیب این کمپانی کره ای سرازیر نکند اما می تواند تنوع کاربران ساعت های هوشمند این شرکت را افزایش دهد. البته مشخص نیست که این فناوری در نهایت راه خود را به گجت های سامسونگ باز خوهد کرد یا به گنجینه پتنت های استفاده نشده این شرکت خواهد پیوست.

 

تماشا کنید: محققان هلندی پهپادی شبیه به مگس ساخته‌اند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی