ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحویل فوری مدل 3 تسلا به زودی آغاز خواهد شد

به نظر می رسد شرکت تسلا برای عرضه ارزان ترین محصول خود تکنیک های جدیدی را مدنظر قرار داده است تا بتواند از این طریق با پایان چهار ماه سوم سال میلادی جاری تعداد بیشتری ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۳

به نظر می رسد شرکت تسلا برای عرضه ارزان ترین محصول خود تکنیک های جدیدی را مدنظر قرار داده است تا بتواند از این طریق با پایان چهار ماه سوم سال میلادی جاری تعداد بیشتری از مدل 3 ها را به دست مشتریانش برساند.

در حال حاضر برنامه تحویل فوری مدل 3 تسلا آغاز شده است. این برنامه با خبری که طی روزهای گذشته منتشر شده همخوانی دارد. در طی روزهای گذشته در برنامه ای که در محل خود شرکت تسلا در Fremont برگزار شده بود این کمپانی خبر از تحویل تعداد بسیار زیادی از مدل 3 ها داد.

تسلا ایمیل هایی به افرادی که در لیست رزرو این محصول بوده اند ارسال کرده است. در این ایمیل که به مشتریان آمریکایی و کانادایی ارسال شده توضیح داده شده است که در روز تحویل مدل 3 ها تعدادی نسخه محور محرک عقب به صورت تحویل فوری موجود است.

با توجه به ایمیل های ارسال شده تسلا تعدادی مدل 3 محور عقب بدون سفارش شخصی سازی شده تولید کرده است تا به صورت عمومی آن ها را عرضه کند.

این نسخه ها که از بسته باتری پایه این مدل برخوردار هستند قیمت پایین تری دارند و این ایمیل به افرادی ارسال شده است که پیش از این در صف انتظار خرید این نسخه بوده اند. قیمت مدل پایه مدل 3 تسلا در حدود 35 هزار دلار است.

tesla-model 3

در حال حاضر تسلا به دنبال تولید 50 تا 55 هزار دستگاه مدل 3 در سه ماهه سوم سال است.

در حال حاضر مجموعه شرکت تسلا درگیر حواشی فراوانی پس از منتشر شدن عکسی از ایلان ماسک در حال کشیدن ماده مخدر ماری جوانا در طی یک پادکست رادیویی است.

مدل 3 تسلا

همچنین این شرکت به دلیل تاخیر در تحویل مدل 3 ها به خریدارن و عقب ماندن از برنامه غیر ممکنی که این برای تحویل این خودروها داشته است بشدت تحت فشار قرار دارد.

حال به نظر می رسد تسلا با عرضه تعداد بیشتری مدل 3 در ارزان ترین نسخه آن کمی این فشارها را کاهش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی