ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ خبر از نمایشگر بی کران گلکسی +J4 و گلکسی +J6 می دهد

سامسونگ در اردیبهشت ماه از گوشی های سری گلکسی J از جمله J4 و J6 رونمایی کرده بود اما ظاهراً نسخه های بزرگتر این گوشی ها در راه است. شعبه هند سامسونگ پوسترهای تبلیغاتی از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

سامسونگ در اردیبهشت ماه از گوشی های سری گلکسی J از جمله J4 و J6 رونمایی کرده بود اما ظاهراً نسخه های بزرگتر این گوشی ها در راه است.

شعبه هند سامسونگ پوسترهای تبلیغاتی از گلکسی +J4 و گلکسی +J6 را منتشر کرده که خبر از نمایشگر بی کران و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب کناری گوشی می دهند.

در دورانی که حسگرهای اثر انگشت معمولاً در پشت دستگاه یا پایین نمایشگر تعبیه می شوند سامسونگ قصد دارد مشابه با سونی این حسگر را در قاب کناری قرار دهد.

به نظر می رسد نسبت نمایشگر نیز 16 به 9 نباشد و به عبارتی از نوع کشیده باشد. علاوه بر این بر اساس تصاویر منتشر شده لبه های نمایشگر هم مشابه با پرچمداران سری گلکسی اس به شکل خمیده است.

قابلیت دیگری که به آن اشاره شده اموتیفای است که به نظر می رسد مدل ساده ای از اموجی های واقعیت افزوده سامسونگ باشد. ظاهراً با استفاده از اموتیفای می توان آواتارهای ساده و نه مدل های پیشرفته سه بعدی را تولید کرد. قابلیت دیگری که به آن اشاره شده دوربین اصلی دوگانه است.

قرار است گلکسی +J4 و گلکسی +J6 در 3 مهر ماه از راه برسند. احتمالاً در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از آنها منتشر خواهد شد.

 

تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی