ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس وارد تجارت تلویزیون های هوشمند می شود

کمپانی وان پلاس قصد دارد وارد تجارت تازه ای شود: ساخت تلویزیون. این شرکت چینی که بیشتر شهرت خود را مدیون ساخت موبایل های هوشمند مقرون به صرفه است، هر از چندگاهی از وسایلی جانبی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۰

کمپانی وان پلاس قصد دارد وارد تجارت تازه ای شود: ساخت تلویزیون. این شرکت چینی که بیشتر شهرت خود را مدیون ساخت موبایل های هوشمند مقرون به صرفه است، هر از چندگاهی از وسایلی جانبی مانند ایرفون های وایرلس و کوله پشتی هم رونمایی می کند؛ اما هیچ یک از این محصولات به اندازه تلویزیون پیچیده یا گران قیمت نبوده اند.

پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس اخیراً در فروم آنلاین کمپانی خود این خبر را تایید کرده و آن را «نخستین گام برای ساخت تجربه ای متصل و انسانی» خوانده است. تقریباً اکثر کمپانی های فعال در زمینه سخت افزار هم اکنون به دنبال درآمدزایی از فضای هوشمند خانگی هستند. سامسونگ و هواوی اخیراً از اسپیکرهای هوشمند خود رونمایی کردند، اپل و گوگل از مدت ها پیش هوم پاد و گوگل هوم را داشته اند و مایکروسافت و سونی هم تجارت ایکس باکس و پلی استیشن را برای بیش از یک دهه هدایت کرده اند.

وان پلاس تصمیم گرفته کارش را با عرضه تلویزیون آغاز کند که همواره دیوایسی مرکزی برای سرگرمی های خانگی تلقی شده است؛ هرچند که معمولاً به کمک دیگر دیوایس های متصل. با نگاهی به بیانیه لائو، به نظر می رسد تلویزیون وان پلاس -که هنوز تاریخ عرضه یا مشخصات آن اعلام نشده- هابی برای چشم انداز آتی کمپانی در قبال دیوایس های هوشمند خانگی خواهد بود.

تلویزیون هوشمند وان پلاس قرار است توسط واحد جدیدی در وان پلاس توسعه یابد و هدایت آن برعهده شخص لائو خواهد بود. این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی به سر می برد اما مشخصاً چینی ها می خواهند مشتریان را از همین حالا به خرید تلویزیون خود ترغیب و مجاب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی