ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

watchOS 5
تکنولوژی

اپل watchOS 5 را منتشر کرد؛ با خصوصیات جدید آشنا شوید

اگر اپل واچ دارید و به این زودی‌ها نمی‌توانید سری چهارم این ساعت هوشمند را تهیه کنید، مشکلی نیست. اپل درست مطابق برنامه تعیین شده به‌روزرسانی watchOS 5 را همزمان با آی او اس جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۶

اگر اپل واچ دارید و به این زودی‌ها نمی‌توانید سری چهارم این ساعت هوشمند را تهیه کنید، مشکلی نیست. اپل درست مطابق برنامه تعیین شده به‌روزرسانی watchOS 5 را همزمان با آی او اس جدید منتشر کرده که می‌توانید همین حالا دریافتش کنید.

با دریافت این به‌روزرسانی دقیقا همان قابلیت‌هایی را بدست می‌آورید که اپل هفته گذشته برای سری چهارم اپل واچ معرفی کرد. از جمله مهم‌ترین تغییرات این آپدیت ارتقای قابلیت‌های سنجش تندرستی و البته بهبود و هوشمندتر شدن دستیار سیری بوده است.

watchOS 5
اپلیکیشن جدید Walkie Talkie

ساعت هوشمند شما به لطف watchOS 5 می‌تواند نوع ورزشی که می‌کنید را به طور هوشمند تشخیص بدهد، با امکاناتی پیشرفته‌تر از قبل دویدن را پایش کند و حتی فعالیت‌هایی مثل کوهنوردی و یوگا را هم تحت نظر بگیرد. اما از سوی دیگر سیری هم در اطاعت از فرمان‌های شما هوشمندتر عمل می‌کند و دیگر برای احضار شدن نیازی به گفتن «هی سیری» ندارد.

دستیار هوشمند اپل حالا در watchOS 5 از اپلیکیشن‌های شخص ثالث هم پشتیبانی می‌کند، و در واچ فیس اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد. همچنین حالا می‌توانید از خصوصیت خوب و کاربردی میان‌برهای سیری (Siri Shortcuts) هم استفاده کنید.

اما از این‌ها که بگذریم، در این نسخه سیستم عامل شاهد اپلیکیشن‌های جدیدی هم خواهید بود. watchOS 5 یک اپلیکیشن پادکست جدید معرفی کرده، و ضمنا یک برنامه واکی تاکی هم به شما اجازه می‌دهد که مثل بی سیم با دوستان خود به مکالمه صوتی بپردازید. یک قابلیت جالب و جدید دیگر هم امکان استفاده از اپل واچ به عنوان کارت دانشجوییست.

در حال حاضر دو دانشگاه آلاباما و اوکلاهامای آمریکا از این خصوصیت ویژه پشتیبانی به عمل می‌آورند و در آینده دانشگاه‌های بزرگ دیگر از سراسر دنیا هم به این فهرست اضافه خواهند شد.

برای دریافت این آپدیت روی اپل واچ می‌توانید همین حالا به اپلیکیشن Watch در آیفون‌تان مراجعه کرده و از بخش General وارد قسمت Software Update بشوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی