ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب‌های میت 20 و میت 20 پرو جزئیات طراحی آنها را فاش کرد

تا به حال جزيیات زیادی از پرچمداران بعدی هواوی یعنی میت 20 و میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده است. بدین ترتیب زبان طراحی پرچمداران هواوی مشخص شده و کاربران تقریباً می‌دانند با چه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

تا به حال جزییات زیادی از پرچمداران بعدی هواوی یعنی میت 20 و میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده است. بدین ترتیب زبان طراحی پرچمداران هواوی مشخص شده و کاربران تقریباً می‌دانند با چه شکل موبایل‌هایی طرف هستند. با این وجود قاب‌های در نظر گرفته شده برای این دو موبایل پیشرفته، خصوصیات جزئی دیگری را از طراحی آنها فاش کرده است.

در بدنه‌ی پشتی قاب این دو موبایل، یک بریدگی مربعی شکل، محل قرارگیری لنز سه گانه‌ و فلش LED دو گانه‌ای ایست که در آ‌نها بکار رفته است.

شاید بزرگترین وجه تمایز این دو موبایل، حسگر اثر انگشت آنها باشد چرا که یک حسگر دایره‌ای شکل در زیر آرایه دوربین‌ مدل ارزانتر یعنی میت 20 تعبیه شده است. این در حالی است که حسگر اثر انگشت بکار رفته در میت 20 پرو زیر نمایشگرش قرار دارد.

علاوه بر این طراحی این قاب‌ها نشان می دهد که کلید‌های پاور و کنترل صدا هر دو در سمت راست بدنه قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه در قسمت بالایی یک میکروفون و فرستنده اشعه فروسرخ نیز تعبیه شده است.

در قسمت پایینی هر دوی این موبایل‌ها یک درگاه USB Type-C به چشم می‌خورد که میکروفونی در سمت چپ، آن را همراهی می‌کند.

ناحیه چپ و پایین بدنه‌ی هواوی میت 20 به یک اسپیکر مجهز شده اما این بلندگو در همین قسمت میت 20 پرو قرار نگرفته است. در عوض میکروفون سومی، محل یاد شده را پر کرده است. از این رو به نظر می‌رسد که بلندگوهای نزدیک گوش میت 20 پرو قدرت بسیار بیشتری داشته باشند.

همانطور که می‌دانید هواوی میت 20 و میت 20 پرو قرار است تا تاریخ ۲۴ مهرماه امسال طی مراسمی در پایتخت انگلستان یعنی لندن معرفی گردند. گفته شده هواوی قصد دارد تنها دو هفته پس از معرفی این موبایل‌های پیشرفته، آنها را روانه بازار کند. البته این احتمال وجود دارد یک هواوی میت ۲۰ پورشه دیزاین نیز به این دو گوشی اضافه شود.

 

تماشا کنید:هواوی میت ۲۰ لایت سوژه دوربین وبسایت های لهستانی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Yeki bood
    Yeki bood | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

    به نظر گوشیه خوبی میاد ولی کاشکی حاشیه ی پایین رو حذف می کردن مثل ایفون ولی میگن هزینه بالایی داره

مطالب پیشنهادی