ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یک روز تا عرضه Web App فیفا 19؛ مدیریت تیم‌تان را قبل از عرضه بازی آغاز کنید

چند روزی تا عرضه فیفا 19 باقی مانده اما الکترونیک آرتز از فردا Web App این بازی را در اختیار کاربران خود خواهد گذاشت. وب اپ این امکان را به کاربران فیفا می‌دهد تا قبل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

چند روزی تا عرضه فیفا 19 باقی مانده اما الکترونیک آرتز از فردا Web App این بازی را در اختیار کاربران خود خواهد گذاشت. وب اپ این امکان را به کاربران فیفا می‌دهد تا قبل از آغاز فصل رقابت‌های التیمیت تیم، تیم خود را بچینند تا بتوانند از همان ابتدا با ترکیب قدرتمندتری به مصاف حریفان خود در سطح‌های مختلف این بخش از بازی بروند.

شما می‌توانید با استفاده از این قسمت بازیکنان جدیدی را خریداری کنید و چینش بازیکنان خود را نیز تغییر دهید. همچنین از فردا بخش فروشگاه التیمیت تیم برای خرید بسته‌های کارت جدید بازیکنان نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. امکان انجام این کار قبل از زمان عرضه بازی برای همه کاربران فیفا 18 امکان پذیر نبود.

لازم به ذکر است که بخش Web App جدا از امکان مدیریت التیمیت تیم، امکان نظارت و سر زدن به دیگر امکانات فیفا 19 را نیز به شما خواهد داد. برای استفاده از این وب اپ حتی نیاز به پیش خرید بازی نخواهید داشت و می‌توانید قبل از خرید فیفا جدید هم به استفاده از آن بپردازید.

وب اپ

Web App فردا برای ای‌او‌اس و اندروید عرضه خواهد شد و این در حالی است که هنوز تا عرضه رسمی فیفا 19 در ۶ مهر ماه چند روزی زمان باقی مانده است. در حالی اخبار مربوط به بخش آلتیمیت تیم فیفا 19 داغ هستند که برخی از کشورهای اروپایی محتوای این قسمت ازبازی را قمار می دانند.

برای رفع مشکلات مربوطه الکترونیک آرتز سعی کرده تا با انجام برخی از تغییرات، از عنصر شانس در خرید پک‌های التیمیت تیم بکاهد. افزایش محبوبیت مسابقات فصلی سری فیفا باعث شده تا بسیاری التیمیت تیم را یک بازی کاملا جدا نسبت به سایر بخش‌های فیفا بدانند و حتی سازندگان نیز به جای توجه به بخش‌هایی نظیر مربیگری، تمرکز خود را روی توسعه قسمت سودآور آنلاین بازی بگذارند. البته قرار است بخش‌های جدیدی به فیفا 19 اضافه شوند تا از تکراری شدن قسمت‌های آفلاین در میان مدت جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی