ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین فروشگاه شیائومی در ترکیه افتتاح شد

شیائومی طی سال های اخیر همواره روند رو به رشد خودش را حفظ کرده است، آن هم با وجودی که محصولاتش هنوز به شکل کاملاً فراگیر در جهان عرضه نشده و فروشگاه های محدودی دارد. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

شیائومی طی سال های اخیر همواره روند رو به رشد خودش را حفظ کرده است، آن هم با وجودی که محصولاتش هنوز به شکل کاملاً فراگیر در جهان عرضه نشده و فروشگاه های محدودی دارد. این شرکت برنامه هایش را برای حضور جهانی تقویت کرده و پس از ایجاد پایگاه در فیلیپین، مجارستان و اتریش، حالا اولین فروشگاهش در ترکیه را هم افتتاح کرده است.

فروشگاه شیائومی در مرکز خرید وادی استانبول واقع شده است. خبر افتتاح این فروشگاه جمعیت عظیمی را به مرکز خرید کشاند، چون شیائومی اعلام کرد که هدایایی نظیر کارت اعتباری خرید، پاور بانک، مچ بند Mi Band 2، تی شرت و موارد دیگر را برای خریداران و بازدید کنندگان در نظر گرفته است. در ویدیوی زیر که توسط یکی از کاربران دیجیاتو تهیه شده، می توانید ازدحام جمعیت را ببینید:

اولین فروشگاه شیائومی در ترکیه، جدیدترین محصولات این شرکت نظیر می بند 3، می 8 و می A2 را هم عرضه می کند. جدا از محصولات تکنولوژی، شیائومی لوازم خانگی متنوعی هم دارد که در این فروشگاه دیده می شوند، از جمله جاروبرقی، پلوپز، تلویزیون و ابزارهای امنیتی خانگی. در روز افتتاحیه خبری از لپ تاپ های شیائومی در این فروشگاه نبود اما قرار است به زودی به این مجموعه اضافه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    چقدر هم قیمتهاش بالاست!
    https://www.teknolojioku.com/amp/guncel/xiaomi-mi-store-istanbulda-acildi-fiyatlar-nasil-5b9e3514e54d4437554a08c2?p=1

مطالب پیشنهادی