ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش نرخ خدمات پستی
تکنولوژی

رشد 11 درصدی خدمات باجه‌ای و ثبتی پست

مدیرعامل شرکت ملی پست از افزایش نرخ خدمات پستی به 11 درصدی خبر داد و گفت که درآمد حاصل از ارائه خدمات باجه‌ای و ثبتی در پنج ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

مدیرعامل شرکت ملی پست از افزایش نرخ خدمات پستی به 11 درصدی خبر داد و گفت که درآمد حاصل از ارائه خدمات باجه‌ای و ثبتی در پنج ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ «حسین نعمتی» مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه رقابت در ارائه خدمت به مردم در این حوزه با حمایت وزارت ارتباطات و رگلاتوری بخش پستی با قوت در حال انجام است، گفت:

«شرکت ملی پست از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای همکاری هرچه بیشتر با سایر اپراتورها استفاده می‌کند.»

افزایش نرخ خدمات پستی

وی در ادامه عنوان کرد که شرکت ملی پست با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه توانسته است اقدامات مؤثری در زمینه جذب ترافیک، درآمد و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان انجام دهد. نعمتی عنوان کرد که در سال جاری ارائه خدمات باجه‌ای و ثبتی رشد قابل توجهی داشته است به طوریکه در پنج ماهه گذشته رشد 11 درصدی درآمدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.

معاون وزیر ارتباطات به تغییر نوع و ساختار کسب‌وکار پستی و نیازهای جدید مشتریان اشاره و بر لزوم باز طراحی فرآیندها و تقویت زیرساخت‌ها متناسب با نیازهای جدید تأکید کرد: «برای اعتلای هر چه بیشتر شبکه سیاست‌ها و برنامه‌هایی تدوین شده تا بتوانیم خود را برای شرایط رقابت‌پذیر آماده کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی