ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین دریبل‌ زن‌ های فیفا 19 مشخص شدند؛ خبری از رونالدو نیست

الکترونیک آرتز طبق رسم همیشگی خود، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه جدید سری فیفا،‌ بهترین‌ بازیکنان این عنوان را در بخش‌های مختلفی معرفی می‌کند. بعد از مشخص شدن بهترین‌های فیفا جدید در لیگ‌های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

الکترونیک آرتز طبق رسم همیشگی خود، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه جدید سری فیفا،‌ بهترین‌ بازیکنان این عنوان را در بخش‌های مختلفی معرفی می‌کند. بعد از مشخص شدن بهترین‌های فیفا جدید در لیگ‌های اروپایی، حال نوبت به بهترین دریبل زن های فیفا 19 رسیده است.

مطابق انتظار، در صدر این لیست فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی حضور دارد که مطابق با عملکردی که زمین مسابقه هم از خود ارایه می‌دهد، بهترین گزینه بسیاری از کاربران در فیفا 19 برای انجام کارهای تکنیکی و زدن دریبل‌های نمایشی خواهد بود.

در رتبه بعدی نیز نیمار از پاریس سینت ژرمن حضور دارد که همه طرفداران ورزش فوتبال با حرکات تکنیکی او و عملکرد چشم‌نوازش در زمین مسابقه آشنا هستند. نیمار با توجه به همکاری خود با الکترونیک آرتز،‌ با همان حرکات همیشگی و جنس فوتبال مربوط به خودش در فیفا 19 حضور خواهد داشت.

جالب است بدانید که در این لیست ده نفره، نام ۲ بازیکن از باشگاه یوونتوس به چشم می‌خورد اما خبری از کریستیانو رونالدو که در صدر بهترین بازیکنان فیفا 19 هم جای دارد نیست. در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش سن این بازیکن، او از یک وینگر تکنیکی به یک مهاجم نوک تمام کننده فوق العاده تغییر پست داده است.  در ادامه شما را به مشاهده این لیست دعوت می‌کنیم:

۱۰) دریس مرتنز - امتیاز دریبل: 90

۹) کوتینیو - امتیاز دریبل: 91

۸) داگلاس کاستا - امتیاز دریبل: 91

7. اینسینیه - امتیاز دریبل:‌ 91

۶) دیبالا - امتیاز دریبل: 91

5. لوکا مودریچ - امتیاز دریبل: 91

4. ایسکو - امتیاز دریبل: 92

۳) هازارد - امتیاز دریبل: 94

۲) نیمار - امتیاز دریبل: 95

۱) مسی - امتیاز دریبل: 96

بهترین دریبل زن های فیفا 19

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. البته اگر عطش زیادی برای تجربه این عنوان دارید، پیشنهاد می‌کنیم دموی رایگان فیفا 19 که هم اکنون برای تمام پلتفرم‌های ذکر شده به جز نینتندو سوییچ در دسترس است را از دست ندهید. در نهایت و جدا از بهترین دریبل زن های فیفا 19 بهتر است نگاهی به بهترین بازیکنان این بازی نیز داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین دریبل زن جهان توی ده سال گذشته هازارد بود و آمار گویاس و همینطور امسال، اینکه رونالدو نیست مگه چیز عجیبی؟ آخرین بار که دریبلی زده بود فکر کنم منچستر بوده ?

مطالب پیشنهادی