ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شرکت ارتباطات زیرساخت: اختلالات بازی‌ها منشا داخلی ندارد

چند روزی می‌شود که بعضی از کاربران داخل کشور در اتصال به سرور تعدادی از بازی‌ها و سرویس‌های شناخته شده این حوزه با مشکل مواجه شده‌اند، حال شرکت ارتباطات زیرساخت در بررسی‌های اخیر خود اعلام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

چند روزی می‌شود که بعضی از کاربران داخل کشور در اتصال به سرور تعدادی از بازی‌ها و سرویس‌های شناخته شده این حوزه با مشکل مواجه شده‌اند، حال شرکت ارتباطات زیرساخت در بررسی‌های اخیر خود اعلام کرده که اختلالات اخیر ربطی به سیستم ارتباطی کشور و فیلترینگ ندارد.

بعد از به وجود آمدن مشکلاتی در اتصال به سرورهای عناوینی همانند پابجی موبایل و سرویس ایکس باکس لایو، روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ها اعلام کرد که اختلالات به وجود آمده را با وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت به اشتراک گذاشته و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

تا کنون مشخص شده که اختلالات اخیر ربطی به فیلترینگ ندارند و شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرده که قصد دارد تا با بررسی مشکلات کاربران بازی‌های آنلاین در داخل کشور و گفتگو با آن‌ها، راه حلی برای اختلالات اخیر پیدا کند.

فیلترینگ و شرکت ارتباطات زیرساخت
آذری جهرمی سال گذشته در لیگ بازی های ویدیویی تهران حضور پیدا کرده بود.

محمد جواد آذری جهرمی،‌ وزیر ارتباطات پیش از این هم علاقه خود را به رفع مشکلات گیمرها نشان داده و سال گذشته در صفحه اینستاگرام خود از کاربران خواسته بود تا عناوین پرطرفدار بین گیمرهای ایرانی را برای رفع مشکل اتصال و پینگ به او اعلام کنند.

او حتی اعلام کرده بود که قصد دارد بر سر انتقال سرور بعضی از بازی‌ها با سازندگان ‌آن‌ها وارد مذاکره شود:‌ «برخی بازی ها به صورت مجانی هستند و تبادل مالی در آن اتفاق نمی افتد. بنابراین طبیعی است که برای آن که کاربران تجربه بهتری در این بازی ها داشته باشند باید تلاش کنیم. در این زمینه صحبت هایی هم با طرف های خارجی، مطرح شده و برخی بازی های آنلاین تایید اولیه را برای انتقال سرور به ایران داده اند.»

آیا در اتصال به بازی خاصی با مشکل روبرو هستید؟‌ نام بازی و سرویس اینترنت خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Ali Garsiforush
    Ali Garsiforush | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

    بازی pes2019 ریجین ۲ برروی پلی استیشن بلافاصله بعد از ورود ارتباط با سرور قطع میشود من با اینترنتهای شرکت صبانت آسیاتک و مخابرات امتحان کردم سریعا قطع میشود. و فقط با اینترنت مبین نت کار میکند

  • Navid-K
    Navid-K | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷


    پابجی برای من با ایرانسل و آسیا‌تک بالا نمیاد.
    یا فیلتر شکن میخواد یا نرم افزار تغییر DNS . که من از روش دوم استفاده میکنم.

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

    خوبیش اینه که داخل و خارج هردو تحریم میشیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی