ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالاً 4 عضو داشته باشد

به نظر می رسد که سامسونگ مشغول کار روی 4 موبایل در خانواده گلکسی اس 10 است که یکی از آنها با قابلیت های 5G از راه خواهد رسید. همانطور که پیشتر در اخبار خوانده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

به نظر می رسد که سامسونگ مشغول کار روی 4 موبایل در خانواده گلکسی اس 10 است که یکی از آنها با قابلیت های 5G از راه خواهد رسید. همانطور که پیشتر در اخبار خوانده ایم، سامسونگ احتمالاً گلکسی اس 10 را در سه مدل استاندارد، پلاس و لایت عرضه کند و اخبار افشایی نشان می دهد این سه اسمارت فون با نام رمز Beyond و شماره گذاری 0 تا 2 شناخته می شوند. هر سه موبایل از نظر قیمت گذاری، ابعاد و قابلیت ها دارای شباهت فراوانی به آیفون های 2018 اپل خواهند بود.

به عنوان مثال موبایل «Beyond 0» قرار است ورژنی اقتصادی باشد؛ هرچند که نمایشگر 5.8 اینچی آن ابعادی یکسان با مدل «Beyond 1» خواهد داشت. دوربین Beyond 0 قرار است تنها یک سنسور داشته باشد و ضمناً مشخص نیست چه نوعی از سنسورهای اثر انگشت در آن به کار گرفته می شود. مدل 5.8 اینچی Beyond 2 با دوربین دوگانه از راه می رسد و مدل 6.44 اینچی Beyond 3 هم قرار است به دوربین سه گانه اصلی و دوربین دوگانه سلفی تجهیز شود.

اطلاعات به دست آمده از سوی وب سایت XDA Developers نشان می دهد که مدلی دیگر از Beyond 2 با نام «Beyond 2 5G» در دستور کار است. بنابراین موبایل 5G سامسونگ صرفاً همان Beyond 2 خواهد بود که از مودمی با قابلیت های 5G بهره می برد. تولیدکنندگان چند وقتی است که وارد رقابت بر سر عرضه نخستین اسمارت فون های 5G شده اند و سامسونگ می خواهد با خانواده گلکسی اس 10 خود یکی از نخستین فعالان این حوزه باشد.

با توسعه چهار مدل که از دو پردازنده کوالکام و اگزینوس در نقاط مختلف جهان بهره مند خواهند بود، سامسونگ در مجموع 8 موبایل گلکسی اس 10 روانه بازار خواهد کرد که البته برای بزرگ ترین تولیدکننده اسمارت فون در جهان مسئله خاصی نیست. حالا باید دید که قابلیت هایی مانند دوربین سه گانه می توانند به فروش بهتر این هشت موبایل در قیاس با پرچمداران امسال کمک کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی