ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظرفیت باتری آیفون های 2018 اپل مشخص شد

آیفون های 2018 اپل که تحت عنوان XS Max ،XS و XR شناخته می شوند اخیراً جوازهای لازم را از رگولاتوری های چینی دریافت کرده اند و در مستندات ارائه شده از سوی اپل، ظرفیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

آیفون های 2018 اپل که تحت عنوان XS Max ،XS و XR شناخته می شوند اخیراً جوازهای لازم را از رگولاتوری های چینی دریافت کرده اند و در مستندات ارائه شده از سوی اپل، ظرفیت باتری هر دستگاه نیز به چشم می خورد؛ موضوعی که هیچ اشاره ای به آن در وب سایت رسمی اهالی کوپرتینو نشده است.

بنابر تصاویر افشایی، باتری آیفون XS Max ظرفیتی معادل 3174 میلی آمپر ساعت دارد و همین رقم برای مدل های XS و XR به ترتیب برابر با 2658 و 2942 میلی آمپر ساعت است. آیفون XS Max به صورت خاص بیشترین ظرفیت باتری را در میان تمام آیفون هایی که تاکنون روانه بازار شده اند دارد اما جالب اینجاست که به گفته اپل، آیفون XR عمر باتری بیشتری از دو موبایل دیگر داشته و حدوداً یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون 8 پلاس دوام می آورد.

علاوه بر این، نکته مهم دیگر آن است که باتری آیفون XS اندکی از باتری آیفون سالگرد ده سالگی کمتر است؛ آیفون X سال گذشته یک باتری 2716 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده بود که حالا به 2658 میلی آمپر ساعت در مدل XS کاهش یافته است.

باید در نظر داشت که ظرفیت باتری به تنهایی باعث افزایش عمر باتری نمی شود. بهینه سازی های نرم افزاری، مدیریت موثر انرژی قطعات داخلی موبایل و نیز رزولوشن و میزان روشنایی نمایشگر هم نقشی اساسی در کاهش یا افزایش عمر باتری ایفا می کنند. در هر صورت فعلاً باید تا عرضه رسمی سه دستگاه منتظر ماند و به بررسی عملکرد باتری آنها در شرایط واقعی پرداخت که معمولاً اندکی با آنچه شرکت های تولیدکننده ادعا می کنند تفاوت دارد.

ظرفیت باتری آیفون های 2018

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی