ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

همه چیز آماده برای مرحله حذفی بزرگ‌ترین مسابقات کانتر استرایک

فردا بعد از 3 روز استراحت وارد مرحله حذفی مسابقات میجور کانتر در شهر لندن می شویم. در طی مرحله اول مسابقات شاهد سورپرایزهای بزرگ و بازی هایی بسیار تماشایی بودیم. شگفتی ساز مسابقات تا ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

فردا بعد از 3 روز استراحت وارد مرحله حذفی مسابقات میجور کانتر در شهر لندن می شویم. در طی مرحله اول مسابقات شاهد سورپرایزهای بزرگ و بازی هایی بسیار تماشایی بودیم. شگفتی ساز مسابقات تا به اینجای کار تیم آمریکایی compLexity بوده است که توانسته با کسب 3 پیروزی پیاپی در مرحله گروهی و بدون باخت به مرحله بعدی صعود پیدا کند. جالب اینجاست که دیگر نمایندگان آمریکا یعنی تیم Liquid هم با سه پیروزی پیاپی به مرحله بعد راه پیدا کردند. اما تیم قهرمان میجور قبل یعنی Cloud9 این بار از مسابقات حذف شد.

از طرف دیگر تیم های Astralis و Na`Vi هم هر کدام با پذیرفتن یک باخت و پیروزی در سه بازی دیگر به این مرحله راه یافتند. تیم Na`Vi در بازی آخر خود با درخشش ستاره جدید و جوان خود یعنی electronic به مرحله بعد راه یافت و تیم Astralis که فقط یک بازی به تیم Liquid واگذار کرده بود در بازی آخر تیم برزیلی-آمریکایی MiBR را با نتیجه سنگین 16-0 در هم کوبید.

اما این امید تیم برزیلی را ناامید نکرد. آنها در آخرین شانس خود در برابر تیم NiP قرار گرفتند. بازی بسیار برابر و سخت بود ولی در نهایت غول خفته تیم برزیلی یعنی coldzera به کمک یاران خود آمد و در دو مپ بسیار تماشایی MiBR را به سمت پیروزی هدایت کرد.

تیم دیگری که توانست از فرصت آخر خود نهایت استفاده را ببرد تیم FaZe بود. تیم FaZe در این میجور مسیر بسیار پر فراز و نشیبی داشت. آنها در دو بازی اول خود مغلوب شدند و همه چیز برای آنها تمام شده به نظر می رسید. ولی آنها توانستند در سه بازی آخر خود با بازی تیمی خوب به پیروزی برسند و در نهایت با گذشتن از سد تیم فرانسوی G2 در دو مپ به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

دو تیم آخر در مرحله حذفی هم BIG و HellRaisers هستند. تیم HellRaisers در این میجور پیشرفت شایان توجهی نسبت به گذشته از خود نشان داد و به لطف درخشش بازیکن اردنی بی نظیر خود یعنی ISAA توانست از سد آخرین مانع پیش رو برای صعود یعنی تیم fnatic در سه مپ بسیار حساس و نزدیک عبور کند. ISAA ستاره تنهای این بازی بود و با بازی استثنایی خود مکررا یاران خود را از مهلکه نجات می داد.

تیم BIG در این میجور هم موفق شد به مرحله حذفی صعود کند. ولی بر خلاف دو میجور گذشته که آنها به لطف تبحر و آشنایی با  مپ اینفرنو به مرحله بعد صعود کردند این بار با تکیه به توانایی تاکتیکی در همه مپ ها و استفاده بسیار خوب از مهارت فردی بازیکنان خود با از پیش رو برداشتن حریفانی همچون FaZe به مرحله بعد راه پیدا کنند.

مرحله بعدی مسابقات فردا از ساعت 7 بعد از ظهر و با بازی BIG و Na`Vi آغاز می شود. طبق نتایج و آمار به دست آمده و نظر بسیاری از طرفداران و تحلیلگران این میجور نوبت تیم Liquid است که به مقام قهرمانی دست یابد ولی هیچ چیز قطعی نیست و می توان منتظر سورپرایزهای بزرگتری بود. برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه 20 سپتامبر
18:45 -  BIG - Natus Vincere
22:15 - compLexity -  MIBR

جمعه 21 سپتامبر
19:45 -  Liquid - HellRaisers
23:15 -  Astralis -  FaZe

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • SRT
    SRT | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    مارکلوف کجایی که یادت بخیر...

  • Omid Babaei
    Omid Babaei | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    بازیا رو از کجا میشه تماشا کرد؟

    • مهران خاتمی
      مهران خاتمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

      بازی ها رو از توییچ twitch.tv/faceittv ، از داخل steamTV و از داخل خود بازی csgo تماشا کرد.

  • Sajjad Khajeh
    Sajjad Khajeh | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    کانتر قدیمی نیست؟؟؟

مطالب پیشنهادی