ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصاویر رسمی از گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL

شرکت گوگل تاریخ رونمایی از موبایل های اندرویدی خود را 17 مهر اعلام کرده اما با توجه به اطلاعات و تصاویری که هر روز از پیکسل 3 و پیکسل 3 XL افشا می شوند، بعید ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

شرکت گوگل تاریخ رونمایی از موبایل های اندرویدی خود را 17 مهر اعلام کرده اما با توجه به اطلاعات و تصاویری که هر روز از پیکسل 3 و پیکسل 3 XL افشا می شوند، بعید است کمپانی ساکن مانتین ویو در روز معرفی چیز تازه ای برای عرضه داشته باشد.

موبایل پیکسل 3 و برادر بزرگش پیکسل 3 XL بیشترین آمار لو رفتن تصاویر و اطلاعات را در میان محصولات 2018 دارند که همین امر موجب شده برخی تحلیلگران گمان کنند بسیاری از این اطلاعات و تصاویر، توسط خود گوگل و به منظور گمراه کردن رسانه ها منتشر شده اند.

با این وجود امروز تصاویر جدیدی توسط یک وبسایت هلندی منتشر شده که به ادعای منبع، عکس های خبری رسمی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL هستند. البته این تصاویر با مواردی که قبلاً منتشر شده اند مطابقت داشته و در آنها پیکسل 3 بدون بریدگی نمایشگر ظاهر شده اما نسخه XL از ویژگی مذکور برخوردار است.

پیکسل 3پیکسل 3

گوگل همچنان به ساختار لنز واحد پایبند است

به علاوه گوگل در دورانی که شرکت ها به سوی ماژول های دوربین سه گانه و بیشتر حرکت می کنند، همچنان به ساختار لنز واحد پایبند بوده و به احتمال زیاد مانند سال های گذشته یکی از باکیفیت ترین دوربین های موبایل را به بازار معرفی خواهد کرد. در ضمن شاهد یک تصویر پس زمینه ساده از عدد 3 انگلیسی هستیم که مستقیماً به سومین نسل از موبایل های سری پیکسل اشاره دارد.

گفتنی است در کنار موارد فوق، رنگ بدنه مشکی پیکسل های جدید جلب توجه می کند که البته زیر قابی از پوشش پارچه ای که گوگل اخیراً در محصولات خود به کار می برد؛ پنهان شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    از نظر طراحی
    حسگر هواوی
    بلند گو سونی
    بریدگی اپل

  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    کار درستی می‌کنه گوگل دوربین چند گانه هیچ فایده ای نداره و گوگل با همین تک لنز کیفیت بسیار بالایی ارائه میده ؛چون نرم افزاری و پردازش تصویر مهمتر از سخت افزار هستش

مطالب پیشنهادی