ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید از طریق استوری اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام روش های جدید خرید کردن از استوری ها را معرفی کرد

از اردیبهشت ماه امسال اینستاگرام به صورت آزمایشی مشغول بررسی خرید از طریق استوری اینستاگرام بوده. حالا این شبکه‌ی اجتماعی محبوب که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در حال کسب مخاطب های ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

از اردیبهشت ماه امسال اینستاگرام به صورت آزمایشی مشغول بررسی خرید از طریق استوری اینستاگرام بوده. حالا این شبکه‌ی اجتماعی محبوب که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در حال کسب مخاطب های جدید است؛ اعلام کرده که قصد دارد ویژگی های جدیدی به بخش خرید از طریق استوری ها اضافه کند. در واقع دو بروزرسانی جدید برای کاربران اینستاگرام در راه خواهد بود که خرید از طریق استوری اینستاگرام را ساده تر خواهد کرد.

ویژگی یاد شده به زودی در ۴۶ کشور دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی باعث می شود که کاربران اینستاگرام در صورتی که در حین تماشای استوری شرکت ها و برند های مورد علاقه‌شان به کالایی علاقمند شدند، به راحتی با زدن روی استوری اطلاعات بیشتری از کالا در اختیارشان قرار بگیرد و آن ها را خریداری کنند.

خرید از طریق استوری اینستاگرام

به روزرسانی بعدی اما امکان خرید را به بخش اکسپلور اینستاگرام هم خواهد آورد. بخشی که عموما پست های نشان داده شده در آن با توجه به علاقمندی های هر کاربر و بر اساس تشخیص هوش مصنوعی اینستاگرام صورت می پذیرد. در این بخش کاربران می توانند عکس هایی از کالاهای مربوط به برند هایی که دنبال می کنند و همچنین برند هایی که به تشخیص اینستاگرام ممکن است به آن علاقمند باشند را مشاهده نمایند.

بنابر ادعای شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، امکان خرید از بخش اکسپلور دو روز است که در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته و در هفته‌ های آینده به صورت عمومی قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 19841363
    19841363 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    برا ما که نیست

مطالب پیشنهادی