ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Cut It: Brain Puzzles؛ برش قطعه‌ها

در بازی‌های موبایلی که با پسوند Brain Puzzles منتشر می‌روند، معمولا باید به کمک انگشت خود یک جسم، خط یا شکل خاصی را بکشید و به کمک آن معما را حل کنید. Cut It Brain Puzzles ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۵

در بازی‌های موبایلی که با پسوند Brain Puzzles منتشر می‌روند، معمولا باید به کمک انگشت خود یک جسم، خط یا شکل خاصی را بکشید و به کمک آن معما را حل کنید. Cut It Brain Puzzles دقیقا عکس این قضیه را به تصویر می‌کشد؛ در بازی خبری از طراحی اشکال مختلف نیست و اینجا وظیفه دارید با بریدن اجسام محیط، تمام ستاره‌ها را بگیرید.

بازی بیش از 250 مرحله داشته و در هر کدام از آن‌ها چند جسم رنگی ساکن به همراه تعدادی ستاره وجود دارد. در این موقعیت باید به گونه اجسام رنگی را ببرید تا به حرکت درآمده و ستاره‌ها را بگیرند. برای برش قطعه‌ها هم کافیست انگشت‌تان را به هر قسمتی از قطعه که می‌خواهید بریده شود، بکشید.

تمام مکانیزم‌های گیم پلی Cut It Brain Puzzles همین چیزی بود که گفتیم. از دیدگاه طراحی مرحله‌ها بازی روندی شبیه به «لیوان خوشحال» (Happy Glass) را پیش گرفته است؛ تعداد مرحله‌ها زیاد بوده و اولی‌ها هم به خاطر تکرار بعضی ویژگی‌ها آن قدرها چالشی برای‌تان ایجاد نمی‌کنند اما رفته رفته و با حضور المان‌های جدیدتر بازی تنوع بیشتری به خودش می‌گیرد.

به خصوص وقتی که چند رنگ دیگر به بازی اضافه می‌شود و در آن لحظه باید به گونه‌ای اجسام را برش دهید تا قطعه‌ها به ستاره‌های هم رنگ خودشان برخورد کنند. البته برای اینکه بیشترین لذت از بازی را ببرید یک پیشنهاد برای‌تان دارم: اینترنت را خاموش کنید. Cut It از همان سیاست بد کچ اپ استفاده کرده و حتی یک قدم هم جلوتر رفته است.

اگر اینترنت را روشن کنید، تبلیغ پایین صفحه مداوم فعال بوده و هر از چندگاهی هم تبلیغات ویدیویی به نمایش در می‌آید. هر چند با آفلاین شدن همچنان نوار پایینی وجود دارد و تاثیر منفی روی رابط کاربری ساده بازی گذاشته ولی حداقل با این کار خبری از تبلیغ‌های ویدیویی مزاحم نیست و با تمرکز بیشتری می‌توانید فکرتان را روی پازل‌ها بگذارید.

Cut It Brain Puzzles

Cut It Brain Puzzles چیز اضافه‌ای برای گفتن نیاز ندارد و گفتنی‌ها را قبلا گفته‌ایم. اینگونه عناوین به خاطر استفاده درست از پتانسیل‌های صفحات لمسی همیشه می‌توانند سرگرم کننده باشند و بازی اگرچه نه به اندازه Splitter Critters خلاقانه است و نه در مرحله طراحی معماها به هوشمندی Cut the Rope عمل می‌کند ولی ویژگی‌هایی دارد که بتواند مخاطب را تا مدتی پای خودش نگه دارد.

رابط کاربری ساده و زیبا، معماهای زیاد، روان بودن گیم پلی و موسیقی مناسب با فضا همگی باعث شده‌اند تا Cut It با وجود اینکه حرکت روبه‌جلویی برای سبک خودش نباشد اما به هدفش برسد و امتیازات خوبی از بازیکن‌ها بگیرد. بنابراین اگر به این عناوین علاقه دارید و به دنبال یک تجربه جدیدتر هستید، Cut It Brain Puzzles همان عنوانی است که باید همین الان به سراغش بروید.

Cut It: Brain Puzzles

Cut It: Brain Puzzles

سازنده: Super Game قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17.32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    بازی targets رو هم امتحان کنید

مطالب پیشنهادی