ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارائه خدمات امدادی طرح امداد عاشورا کرمان موتور

با توجه به اعلامیه شرکت کرمان موتور، این شرکت قصد دارد در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در ۱۴ استان کشور طرحی امدادی را با نام عاشورا و با هدف رفاه حال بیشتر ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

با توجه به اعلامیه شرکت کرمان موتور، این شرکت قصد دارد در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در ۱۴ استان کشور طرحی امدادی را با نام عاشورا و با هدف رفاه حال بیشتر مشتریان خود برگزار کند.
بر این اساس گروه های امدادی کرمان موتور از تاریخ سه شنبه 28 شهریور ماه تا روز جمعه 30 شهریور به امدادرسانی به مشتریان این شرکت می پردازند. این امدادگران با کمک خودروهای امداد استاندارد در پایگاه های تعیین شده از سوی کرمان موتور مستقر خواهند شد.

کرمان موتور
به گفته روابط عمومی کرمان موتور در هر استان با توجه به نیاز استان و تعداد مشتریان مستقر در آن استان، پایگاه هایی بنا به نظر کارشناسان این شرکت در نظر گرفته شده است. بر این اساس در استان تهران 18 پایگاه، استان مازندران 7 پایگاه، استان البرز 4 پایگاه، استان گیلان 4 پایگاه، استان فارس 3 پایگاه، استان زنجان 2 پایگاه، استان خراسان رضوی 2 پایگاه، استان اصفهان 2 پایگاه، استان تبریز 2 پایگاه، استان قم 2 پایگاه، استان ایلام، همدان، اردبیل و کرمانشاه هر کدام یک پایگاه مستقر خواهند شد.
علاقه مندان به این طرح می توانند برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر به سایت کرمان موتور به نشانی http://kermanmotor.com مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

    استان تبریز؟!

مطالب پیشنهادی