ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری ریزر فون 2 احتمالاً ناامیدکننده باشد

ریزر طی ماه آتی میلادی و در روز دهم اکتبر از دومین موبایل هوشمند گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که گویا ریزر فون 2 نام دارد و بنابر اخبار تازه، چندان قدرتمندتر و پیشرفته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

ریزر طی ماه آتی میلادی و در روز دهم اکتبر از دومین موبایل هوشمند گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که گویا ریزر فون 2 نام دارد و بنابر اخبار تازه، چندان قدرتمندتر و پیشرفته تر از مدل پیشین ظاهر نخواهد شد. چندی پیش نتایج یک بنچمارک منتشر شد که بنابر آن باید منتظر چیپست اسنپدراگون 845 در ریزر فون 2 باشیم؛ چیپستی که در بسیاری دیگر از موبایل های امسال نیز یافت می شود.

اما گزارشی تازه نشان می دهد که ریزر فون 2 مجدداً به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز می شود که در مدل قبلی هم به کار گرفته شده بود. وب سایت XDA Developers اخیراً برخی جوازهای مربوط به گوگل پلی را افشا کرده و حالا می دانیم ریزر فون 2 با نام رمز «Aura» ساخته می شود و اندروید 8.1 اوریو را به اجرا در می آورد. همین مستندات نشان می دهند که دستگاه به جای اسنپدراگون 845، از اسنپدراگون 835 بهره مند شده و 8 گیگابایت حافظه رم و رزولوشن 1440x2560 از دیگر مشخصاتش هستند.

ریزر فون 2

گفتنی است از آن جایی که این اطلاعات توسط خود ریزر به گوگل ارائه شده اند، به احتمال فراوان مشخصات نهایی دستگاه تفاوتی با این لیست نخواهد داشت.در صورت تجهیز ریزر فون 2 به اسنپدراگون 835 باید فرض را بر این گذاشت که کاهش هزینه ها، اصلی ترین هدف کمپانی بوده است و در این صورت، می توان امیدوار بود که ریزر فون به اندازه مدل 699 دلاری قبلی گران قیمت نباشد.

گذشته از این ها، تصاویر افشایی از ریزر فون 2 تفاوت های اندک از نظر طراحی را نسبت به مدل ابتدایی به نمایش در آورده اند و ضمناً باید منتظر اپلیکیشن پیش فرض کروما در دستگاه باشیم. کروما یک سیستم نورپردازی LED توسعه یافته توسط ریزر است که عمدتاً در میکروفون ها و کیبوردها استفاده می شود؛ حالا مشخص نیست که کارکرد این سیستم در ریزر فون 2 چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی