ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 معرفی شد؛ اسب سواری با دوستان

همان‌طور که راکستار پیش از این قول داده بود، باید منتظر بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 باشیم. بخشی که به نظر می‌رسد از نظر اهمیت و گستردگی، چیزی از قسمت داستانی بازی کم ندارد. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

همان‌طور که راکستار پیش از این قول داده بود، باید منتظر بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 باشیم. بخشی که به نظر می‌رسد از نظر اهمیت و گستردگی، چیزی از قسمت داستانی بازی کم ندارد.

مطابق انتظار و کاری که راکستار برای بخش آنلاین GTA V انجام داد، قسمت چندنفره RDR 2 همزمان با نسخه اصلی بازی در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت و طی یک به‌روزرسانی در ماه نوامبر سال جاری میلادی، باید منتظر اضافه شدن بتای بخش آنلاین به بازی باشیم.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این موضوع که چه مواردی در بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 انتظارمان را می‌کشند اعلام نشده اما راکستار در توصیف خود از این حالت اعلام کرده که تجربه آنلاین این عنوان، نسخه گسترده‌تر قسمت پیشین خواهد بود.

همچنین مانند جی‌تی‌ای‌ آنلاین خواهید توانست تا ماموریت‌های موردنظر را به صورت تک نفره دنبال کرده یا به همراه دیگر دوستان خود این کار را انجام دهید.

بخش آنلاین Red Dead Redemption 2

چندی پیش شایعه حضور بخش بتل رویال در Red Dead Redemption 2 در فضای مجازی منتشر شده بود که با توجه به افزایش محبوبیت بازی‌های این سبک و به‌روزرسانی‌های جدیدی که راکستار برای جی‌تی‌ای آنلاین منتشر کرده، بعید نیست که این قسمت هم در آینده‌ای نچندان دور به RDR 2 اضافه شود.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. طی هفته‌ای که گذشت هم تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر شده بود که آ‌ن‌ها را می‌توانید در این پست ببینید.

مطابق با این تصاویر و تریلری که از گیم پلی این عنوان منتشر شده است، با یکی از بزرگترین دنیاهای ساخته شده در دنیای بازی‌های ویدیویی که البته جزییات فوق‌العاده‌ای هم دارد، روبرو خواهیم بود.

نظر شما چیست؟‌ تا چه اندازه برای تجربه Red Dead Redemption 2 هیجان دارید؟‌ آیا این بازی می‌تواند با وجود عناوینی همچون God of War به مقام بهترین بازی سال دست پیدا کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی