ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت ایدا وانگ در تریلر جدید رزیدنت اویل ۲؛‌ برای ترسناک‌ترین بازی سال آماده شوید

امروز، کپکام اطلاعات، تریلر و تصاویر جدیدی را از موردانتظارترین عنوان خود یعنی رزیدنت اویل ۲ منتشر کرد؛ عنوانی که شاید از همین حالا بتوان عنوان ترسناک ترین بازی سال را به آن داد. تریلر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

امروز، کپکام اطلاعات، تریلر و تصاویر جدیدی را از موردانتظارترین عنوان خود یعنی رزیدنت اویل ۲ منتشر کرد؛ عنوانی که شاید از همین حالا بتوان عنوان ترسناک ترین بازی سال را به آن داد.

تریلر جدیدی که از رزیدنت اویل ۲ منتشر شده، روی داستان بازی تمرکز دارد و به نظر می‌رسد که سازندگان بازی تغییری در قصه نسخه کلاسیک این عنوان اعمال نکرده‌اند و قرار است همان وقایع قبلی را این بار با جزییاتی بیشتر تجربه کنیم.

همچنین برای اولین بار در این تریلر، ایدا وانگ به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه رزیدنت اویل نمایش داده می‌شود. وظیفه ایدا در رزیدنت اویل ۲ پیدا کردن نمونه‌ای از ویروس معروف جی بود. او در این راه با شهر بحران زده راکون سیتی و لیان اس کندی به عنوان یک پلیس روبرو شد که این ملاقات بخش مهمی از داستان رزیدنت اویل ۲ را تشکیل می‌دهد.

کلر ردفیلد نیز دیگر شخصیت‌ حاضر در این تریلر و رزیدنت اویل ۲ است. او پس از ناپدید شدن برادرش یعنی کریس ردفیلد برای پیدا کردن او به شهر راکون سیتی رفته و در آن‌جا با لیان که درگیر مشکلات بسیاری زیادی شده روبرو می‌شود.

همچنین و با استفاده از تکنولوژی جدید موتور گرافیکی بازی، چهره هر کدام از شخصیت‌ها با استفاده از بازیگران واقعی اسکن شده تا حس و حال کلر ردفیلد در حال ورود به دوره جوانی و لیان بی تجربه به خوبی قابل لمس باشد. البته استفاده از تکنولوژی ذکر شده باعث شده تا چهره این شخصیت‌ها کمی با گذشته‌ آن‌ها متفاوت باشد.

نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 رونمایی شد و با نمایش خوبش، تحسین عده زیادی را برانگیخت. قرار است این بازی در تاریخ 5 بهمن سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.

نظر شما چیست؟‌ آیا رزیدنت اویل 2 ترسناک ترین بازی سال است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Masoud Khodadadi
    Masoud Khodadadi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    سیستم من ک نمیکشه

  • DARYUSH1379
    DARYUSH1379 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    ادا وانگ نه ایدا وانگ ???

مطالب پیشنهادی