ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدید از یک نمونه ال جی V40 ThinQ با رم 8 گیگابایتی خبر می دهند

دو هفته به تاریخ رونمایی از موبایل ال جی V40 ThinQ باقی مانده و بر اساس اطلاعات موجود، چند نسخه مختلف از این گوشی با حافظه های داخلی متفاوت راهی بازار خواهند شد. اما به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

دو هفته به تاریخ رونمایی از موبایل ال جی V40 ThinQ باقی مانده و بر اساس اطلاعات موجود، چند نسخه مختلف از این گوشی با حافظه های داخلی متفاوت راهی بازار خواهند شد.

اما به تازگی تصویری از یک برگه مشخصات فنی منتشر شده که نشان می دهد یک مدل رده بالا از ال جی V40 ThinQ با رم 8 گیگابایتی نیز در راه خواهد بود که این نسخه احتمالاً بالاترین حافظه داخلی (شاید 512 گیگابایتی) را به خود اختصاص خواهد داد.

ال جی V40 ThinQ

تغییرات اصلی V40 ThinQ را باید در بخش بیرونی آن جست و جو کرد

سایر مشخصات پرچمدار بعدی ال جی با نسخه قبلی (V35 ThinQ) تفاوت چندانی ندارند و در مدل پایه انتظار وجود حافظه داخلی 128 گیگابایتی با امکان ارتقا از طریق کارت میکرو اس دی را داریم. در ضمن حضور چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 نیز در ال جی V40 ThinQ تقریباً قطعی بوده و یک باتری نه چندان غول آسای 3300 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

البته تغییرات اصلی V40 ThinQ را باید در بخش بیرونی آن جست و جو کرد چرا که در این قسمت نمایشگر به ابعاد 6.4 اینچ رشد کرده و از یک ناچ (بریدگی) مانند محصولات اپل بهره می برد. هرچند در این بریدگی خبری از فناوری Face ID نیست و تنها یک اسپیکر مکالمه و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی را در بر خواهد گرفت.

در پنل پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه جای خود را به چیدمان لنز سه گانه داده که شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی در کنار حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز واید و سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فتو می شود.

گفتنی است ال جی تصمیم دارد پس از معرفی پرچمدار جدید، نخستین محموله ها را تا آخر مهر ماه به دست مشتریان برساند؛ اما باید منتظر بود و دید که واکنش بازار و خریداران واقعی نسبت به محصول ال جی چگونه خواهد بود و آیا این شرکت بر اساس پیش بینی ها دچار زیان هنگفت می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    داشتن باتری قابل تعویض خیلی بهتره. چون اگه مشکل فاسد شدن پیش بیاد به راحتی میشه باتری رو انداخت دور و یکی دیگه خرید و اینکه هیچ وقت نگران انفجار باتری نیستی. مثل مشکلی که برای نوت 7 سامسونگ پیش اومد و اعتبار سامسونگ رو زیر سوال برد. مهم تر از همه این که اگه یه باتری یدک داشته باشی دیگه لازم نیست چند ساعت بشینی تا گوشیت شارژ بشه. خیلی راحت باتری خالی رو میذاری کنار و باتری پر رو میذاری تو گوشی و استفاده میکنی. و اون باتری خالی هم بدون عجله و سر فرصت شارژ میشه. باتری یدک مناسب وقتایی هستش که میخای به گردش و بری و دور از جایی هستی که به برق میشه دسترسی داشت و گوشی رو شارژ کرد.. مثلا پیک نیک. کوهنوردی. این جور مواقع شاید بخای زیاد فیلم بگیری و عکس بندازی یا از اینترنت استفاده کنی. همینا باعث خالی شدن شارژ باتری میشه. به نظر من باتری قابل تعویض ارزشش رو داره. و ال جی خوب به هدف میزنه

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    من نمیدونم چرا الجی از باتری بیشتر از ۳۳۰۰ میترسه

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

      همین میزان باتری که ال جی برای امثال V30 تعبیه کرده و 3300 میلی آمپره پاسخگوی همه نیازها هست. فقط کافیه بلد باشی چطور مصرف انرژی و استفاده از برنامه های کاربردی رو مدیریت کنی تا حداقل انرژی مصرف بشه و بیشتری استفاده رو از امکانات تلفن هوشمندت ببری. الانم که نمایشگر OLED FullVision رو به کار برده تو این گوشی که خیلی مصرف انرژی رو میاره پایین. نیاز به نوردهیی یپشت هم نداره مثه نمایشگرهای ال سی دی و روشنایی بیشتری هم داره.

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

      به نظر من مصرف باتری با میزان مصرف رابطه مستقیم داره. من و چند تا از اعضای خونواده مون ال جی داریم. من جی 4 دارم. اما نه من و نه هیچ کدوم از اونا مشکل باتری نداشتیم تا حالا و هیچ وقت الکی کم نیوردیم! به نظر من باتری قابل تعویض باشه و بشه از باتری یدک استفاده کرد خیلی بهتر از اینه که باتری رو نشه در اورد و یهو منفجر شه :))) یا اینکه به خاطر خراب بودن باتری بخوایم کل گوشی رو تعویض کنیم یا مثلا وقتی در طول روز بیرون هستیم و به شارژر دسترسی نداریم مجبور باشیم کم مصرف کنیم تا باتریمون تموم نشه و مجبور باشیم در به در دنبال پریز برق یا پاوربانک باشیم تا گوشیمون رو شارژ کنیم. یا نتونیم به علت کم بودن باتری از امکاناتی که میخایم مثل عکاسی ، فیلمبرداری یا وب گردی استفاده کنیم. ال جی با باتری قابل تعویضش بهترین کارو کرده. و دست مشتری ها رو تو انتخاب و نحوه مصرف باز گذاشته

مطالب پیشنهادی