ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویر و مشخصات دوربین گوپرو هیرو 7؛ سه مدل در راه است

دوربین های ورزشی یا در اصطلاح اکشن کم ها طی سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و حتی در تولید آثار تلویزیونی و سینمایی حرفه ای نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

دوربین های ورزشی یا در اصطلاح اکشن کم ها طی سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و حتی در تولید آثار تلویزیونی و سینمایی حرفه ای نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. در میان این دوربین ها، خانواده گوپرو هیرو از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تا کنون نسخه های مختلفی از آنها روانه بازار شده است.

مهم ترین تفاوت هیرو 7 با نسل قبل حذف نمایشگر تک رنگ در قسمت جلوی دوربین است

حال خبر می رسد که شرکت GoPro نسل بعدی دوربین های سری Hero را برای رونمایی آماده کرده و احتمالاً در آینده نزدیک گوپرو هیرو 7 را به بازار معرفی خواهد کرد. این خبر بر اساس درج تصویر و اطلاعات سری 7 دوربین های گوپرو هیرو در وبسایت B&H منتشر شده. جالب است بدانید که B&H بزرگترین فروشگاه دوربین و لوازم تصویربرداری غیر زنجیره ای آمریکاست که در نیویورک قرار داشته و بیش از 2000 کارمند دارد.

گوپرو هیرو
هیرو 7 (راست) و هیرو 6 (چپ)

طبق اطلاعات وبسایت مورد بحث (که هم اکنون مطالب مربوط را پاک کرده) گوپرو هیرو 7 در سه مدل Silver ،Black و White تولید شده که با توجه به تصویر، مهم ترین تفاوت آن با نسل قبل حذف نمایشگر تک رنگ در قسمت جلوی دوربین است.

در میان مدل های مختلف هیرو 7، تنها نسخه بلک از باتری قابل تعویض، تثبیت کننده تصویر HyperSmooth و امکان اتصال میکروفون خارجی بهره می برد. البته هر سه مدل تا عمق 10 متری در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و همچنین از یک نمایشگر لمسی 2 اینچی LCD بهره می برند.

قابلیت ثبت ویدیوهای تایم لپس، کنترل صوتی، حالت تصویر عمودی برای شبکه های اجتماعی و ذخیره صوت و تصویر با فرمت RAW نیز بین هر سه مدل مشترک است.

اما تفاوت اصلی بین مدل های مختلف هیرو 7، کیفیت تصویربرداری آنهاست که نسخه بلک با دوربین 12 مگاپیکسلی و توانایی عکاسی 30 فریم در ثانیه، نسبت به دو مدل دیگر با سنسور 10 مگاپیکسلی و عکاسی 15 فریم در ثانیه برتری دارد.

نسخه بلک همچنین در زمینه فیلمبرداری نیز برتر بوده و ویدیوهای 4K و 2.7K را به ترتیب با نرخ 60 و 120 فریم در ثانیه ثبت کرده و حالت سوپر اسلوموشن 240 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p را هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

مدل سیلور اما ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت کرده و در رزولوشن های 1440p و 1080p نیز ویدیوهای 60 فریم در ثانیه ارائه می کند. در نهایت مدل وایت تنها یک حالت فیلمبرداری داشته و ویدیوهای 1080p را با نرخ 60 فریم در ثانیه به ثبت می رساند.

گفتنی است B&H هیچ اطلاعاتی از زمان معرفی یا قیمت محصولات جدید گوپرو منتشر نکرده اما انتظار می رود در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از خانواده GoPro Hero 7 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی