ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Life is Strange Before the Storm برای اندروید و iOS منتشر شد

تنها یک هفته تا انتشار فصل دوم لایف ایز استرنج باقی مانده و اسکوئرانیکس همانگونه که قول داد، پیش‌درآمد این سری که با نام Before the Storm شناخته می‌شود را ساعاتی پیش به تلفن‌های هوشمند آورد. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

تنها یک هفته تا انتشار فصل دوم لایف ایز استرنج باقی مانده و اسکوئرانیکس همانگونه که قول داد، پیش‌درآمد این سری که با نام Before the Storm شناخته می‌شود را ساعاتی پیش به تلفن‌های هوشمند آورد. داستان بازی قبل از فصل اول لایف ایز استرنج اتفاق می‌افتد.

فصل اول لایف ایز استرنج چند ماه پیش برای گوشی‌های همراه عرضه شد

در اینجا کلویی نقش شخصیت اصلی را ایفا کرده و بازی هم جریان آشنایی او با ریچل و اتفاقاتی که برای آن‌ها می‌افتد را به تصویر می‌کشد. Before the Storm سه قسمت دارد و هر اپیزود آن روی گوشی 3.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. اگر هم خواستید وقت بیشتری را با بازی بگذرانید با پرداخت 2.99 دلار می‌توانید اپیزود ویژه را خریداری کنید.

در این اپیزود بازیکن کنترل مکس (شخصیت اصلی فصل اول) را در زمان کودکی خواهد داشت و چون این بخش به عنوان یک «اپیزود ویژه» منتشر شده، بنابراین تجربه نکردنش تاثیری روی تجربه مخاطب نخواهد گذاشت.

همچنین اسکوئرانیکس تمام اپیزودها را در قالب یک پکیج و با قیمت 11.99 دلار ارائه کرده که رقمی تقریبا نصف قیمت بازی روی پلتفرم‌های شخصی دارد. از طرفی ژاپنی‌ها سیاست خوبی که با نسخه موبایل لایف ایز استرنج پیش گرفته بودند را دوباره در اینجا ادامه دادند.

دانلود Before the Storm
از دیدگاه گیم پلی بازی شبیه به عناوین Telltale Games است؛ در نمایی سوم شخص کاراکتر اصلی را کنترل کرده و در تعامل با بقیه شخصیت‌ها و انتخاب‌هایی که می‌کنید داستان را پیش می‌برید.

همانند نسخه موبایل لایف ایز استرنج 1 بخشی از Before the Storm به صورت رایگان در اختیار بازیکن‌های گوشی قرار گرفته و بنابراین کسانی که قصد خرید بازی را دارند و هنوز دو دل هستند، می‌توانند با تجربه نسخه دمو تصمیم نهایی را بگیرند.

Life is Strange Before the Storm سال گذشته برای پلتفرم‌های شخصی منتشر شد و توانست با استقبال بازیکن‌ها مواجه شود. با این رویه‌ای که اسکوئرانیکس پیش گرفته باید منتظر فصل دوم لایف ایز استرنج برای اندروید و iOS هم بمانیم.

Life is Strange Before Storm

Life is Strange Before Storm

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2300 / 1700 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی