ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل‌های شیائومی می 8 پرو و می 8 لایت معرفی شدند؛ خوش‌قیمت‌های قدرتمند

شیائومی به گسترش لاین آپ موبایل های سری می 8 ادامه می دهد و اخیراً از دو موبایل می 8 پرو و می 8 لایت رونمایی کرده است. در کشور چین، این دو موبایل با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۲

شیائومی به گسترش لاین آپ موبایل های سری می 8 ادامه می دهد و اخیراً از دو موبایل می 8 پرو و می 8 لایت رونمایی کرده است. در کشور چین، این دو موبایل با نام های Mi 8 Screen Fingerprint و Mi 8 Youth Edition شناخته می شوند. بدون تردید مدل پرو دستگاهی بسیار جالب است که به یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز تجهیز شده است.

چیپست پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 در نقش قلب تپنده شیائومی می 8 پرو ظاهر می شود و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه به حساب می آیند.

شیائومی می 8 لایت

نمایشگر 6.21 اینچی این پرچمدار رزولوشن 1080x2248 را به نمایش در می آورد و با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن قادر به ثبت تصاویری با کیفیت خواهید بود. گفتنی است در کنار اسکنر اثر انگشت، قابلیت Face Unlock نیز پشتیبانی می شود.

این موبایل که ظاهری کاملاً شبیه به آیفون X دارد، با قیمتی به مراتب کمتر نسبت به آیفون 1000 دلاری سالگرد ده سالگی عرضه می شود. مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شیائومی می 8 پرو 467 دلار قیمت خورده و از فردا روانه بازار چین می شود.

از می 8 پرو که بگذریم، موبایل می 8 لایت هم به یک پنل 6.26 اینچی LCD مجهز شده و از دیگر مشخصات آن می توان به اسنپدراگون 660، دوربین دوگانه با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلیریال سنسور اثر انگشت در پشت و باتری 3350 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این موبایل هم با قیمت پایه 204 دلار عرضه می شود.

شیائومی می 8 پرو نخستین موبایلی نیست که همراه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شود، اما می تواند ما را به عرضه موبایل هایی بیشتر با این تکنولوژی امیدوار کند. وان پلاس اخیراً تعبیه این قابلیت را در موبایل وان پلاس 6T تایید کرده و انتظار می رود سامسونگ هم بزودی موبایل با اسکنر زیر نمایشگر عرضه کند؛ در صورتی که تمام این شرکت ها وعده خود را عملی کنند، می توان منتظر استفاده از همین تکنولوژی در آیفون های اپل نیز بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    خوش قیمت ولی نه تو این خراب شده...

  • zitanix
    zitanix | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    تنها برندی هست که برای دومین بار پشت سر هم گوشی هاشو خریدم

  • kamran05
    kamran05 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین برند گوشی ساز دنیا ، شیاعومی

مطالب پیشنهادی