ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون
تکنولوژی

آمازون نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اکو دات و اکو پلاس را معرفی کرد

کمپانی آمازون به تازگی از نسل جدید محبوب ترین اسپیکر هوشمند خود «اکو دات» در کنار برادر بزرگترش اکو پلاس (که سال گذشته معرفی شده بود) رونمایی کرده است. اکو دات جدید در ادامه نسخه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

کمپانی آمازون به تازگی از نسل جدید محبوب ترین اسپیکر هوشمند خود «اکو دات» در کنار برادر بزرگترش اکو پلاس (که سال گذشته معرفی شده بود) رونمایی کرده است.

اکو دات جدید در ادامه نسخه ای که پاییز سال 2016 عرضه شده بود معرفی شده و با حاشیه های گرد و روکش پارچه ای، شباهت زیادی به اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی دارد.

حجم صدای خروجی اکو دات 70 درصد افزایش داشته است

از نظر عملکرد، اکو دات جدید از همان چیدمان چهار دکمه ای قبلی استفاده می کند اما شرکت در این محصول تعداد میکروفون ها را از 7 به 4 کاهش داده که باید منتظر بود و دید اقدام مذکور چه تأثیری در عملکرد دستگاه خواهد داشت. البته در حال حاضر بسیاری از اسپیکرهای هوشمند تنها با دو میکروفون عملکرد مناسبی دارند و از این رو می توان به توانایی اکو دات امیدوار بود.

اکو دات
اکو دات

کمپانی آمازون همچنین مدعی است کیفیت صدای خروجی نیز بهتر شده که برای محصولی مانند اسپیکر هوشمند با تمرکز بر پخش موسیقی حیاتی به نظر می رسد. طبق ادعای شرکت، علاوه بر بهبود کیفیت، حجم صدای خروجی نیز 70 درصد افزایش داشته است.

اسپیکر هوشمند اکو دات به لطف قیمت مناسب و راحتی راه اندازی، تا کنون فروش بسیار خوبی داشته و دستیار هوشمند الکسا را به خانه میلیون ها کاربر وارد کرده. به همین خاطر آمازون با عرضه نسل جدید آن به دنبال حفظ و گسترش بازار خود بوده است.

اکو پلاس

از سوی دیگر نسخه جدید اسپیکر اکو پلاس نیز با طراحی مشابه نسل قبلی اما بیس قوی تر و صدای شفاف تر معرفی شده و شباهت زیادی با اسپیکر هوشمند اکو دارد. در ضمن اکو پلاس از دماسنج و هاب خانه هوشمند داخلی بهره می برد که برای راه اندازی سیستم خانه هوشمند کاربردی است.

محصولات جدید الکسا از امروز قابل پیش خرید بوده و با همان قیمت قبلی (50 دلار برای اکو دات و 150 دلار برای اکو پلاس) از ماه آینده به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی