ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام اعمال محدودیت جغرافیایی روی پست‌ها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام سال‌هاست که به طور منظم و پیوسته، قابلیت‌های جدیدی برای پلتفرم خود معرفی می‌کند. اما معمولا رسم دارد که پیش از ارائه نهایی این قابلیت‌ها تعداد محدودی از کاربرانش را برای تست آن‌ها برگزیند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

اینستاگرام سال‌هاست که به طور منظم و پیوسته، قابلیت‌های جدیدی برای پلتفرم خود معرفی می‌کند. اما معمولا رسم دارد که پیش از ارائه نهایی این قابلیت‌ها تعداد محدودی از کاربرانش را برای تست آن‌ها برگزیند.

به تازگی خبر رسیده که اینستاگرام، امکان محدود کردن محتوای اپلیکیشن به مناطق جغرافیایی مختلف را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده. این یعنی کاربران اینستاگرام می‌توانند چند کشور خاص را انتخاب کرده تا فقط محتوای بارگذاری شده خود را به ساکنان این کشورها نمایش بدهند.

اینستاگرام

مضاف بر این، افراد ساکن کشورهایی که انتخاب نشده‌اند دیگر قادر به مشاهده پست‌ها نخواهند بود. همچنین باید بدانید که این قابلیت فقط به پست‌های تایملاین محدود نیست و در تنظیمات استوری‌ هم گزینه‌های مربوط به آن دیده می‌شوند.

این که قابلیت یادشده در عمل چقدر کارایی داشته باشد موضوع قابل بحثی است. اما احتمالا هدف اینستاگرام از ارائه آن کمک به کسب و کارهایی بوده که گاهی برای دسترسی به مشتریان خود در کشورهای مختلف ناچار به ساخت چندین حساب کاربری می‌شوند. بنابراین با امکان محدودسازی پست‌ها به کشورهای مختلف، دیگر نیاز به ساخت حساب‌های مجزا از میان برداشته می‌شود.

مثل تمام قابلیت‌های آزمایشی ممکن است که این ویژگی در نهایت به اینستاگرام راه پیدا نکند. اما با توجه به مزایایی که برای کسب و کارها به همراه دارد، این موضوع خیلی بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Omid
    Omid | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    این قابلیت رو فقط واسه ما فعال کرده . انقدر رفتیم زیر پست های افراد معروف شر ور گفتیم و خندیدیم .

  • enrix
    enrix | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    آخ آخ آخ دمش گرم اساسی!دیگه پست های شر و ور و دروغ و بی اساس و پستایی که بدون سند و مدرک چرت و پرت میگن رو نمیبینم ولی عوضش میتونم از پستهای هنرمندای طراحی ، خودرو ، و تکنولوژی تو اینستاگرام بهره ببرم البته کاش بشه یه عده پیج هارو مستثنی کرد تا پستاش برام نمایش داده بشه

مطالب پیشنهادی