ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکسا گارد
تکنولوژی

آمازون با بهره مندی از الکسا گارد، اکو را به یک سیستم امنیتی تبدیل می کند

شرکت بزرگ آمازون در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به اکو است که احتمالا این دستگاه را به یک سیستم امنیتی کوچک تبدیل خواهد کرد. از آنجایی که اسپیکر های اکو همواره در حال ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

شرکت بزرگ آمازون در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به اکو است که احتمالا این دستگاه را به یک سیستم امنیتی کوچک تبدیل خواهد کرد. از آنجایی که اسپیکر های اکو همواره در حال شنیدن اطرافشان هستند، می توانند به دنبال صدا هایی خاص مثل شکستن شیشه یا زنگ هشدار مونوکسید کربن و سنسور های تشخیص آتشسوزی باشند. در صورت شنیدن صدایی خطرناک، این سیستم از طریق تلفن همراهتان شما را با خبر خواهد کرد.

این ویژگی الکسا گارد نام دارد. البته این سیستم همیشه فعال نیست و هر زمان که بخواهید خانه را ترک کنید، الکسا گارد را مطلع خواهید کرد و او مراقب خانه تان خواهد بود.

علاوه بر شنیدن صداهای خطرناک، الکسا می تواند نوع روشنایی خانه را نیز تغییر دهد. البته این موضوع زمانی امکان پذیر است که خانه از سیستم روشنایی هوشمند بهره مند شده باشد. در واقع الکسا گارد حضور یا عدم حضور افراد خانه در بخش های مختلف آن را متوجه می شود و هر زمان که کسی به یکی از اتاق ها ورود کند، چراغ آن جا را روشن خواهد کرد. آمازون ادعا می کند که سیستم روشنایی اتوماتیک را می خواهد با استفاده از یادگیری ماشین به سطح جدیدی برساند.

الکسا گارد

به نظر می رسد الکسا گارد با محصولات امنیتی هوشمند دیگری که آمازون تحت برند Ring و Blink عرضه می کند هم یکپارچه شود. البته طلاعات خیلی دقیقی در این باره اعلام نشده اما طبق ادعای این شرکت، هر زمان که از خانه خارج شوید الکسا گارد به سیستم امنیتی هوشمند خانه تان هم اطلاع می دهد که قصد خروج از منزل را دارید.

ویژگی جدید الکسا گارد در اواخر سال میلادی جاری برای دستگاه های اکو در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست کدام دستگاه های اکو به الکسا گارد مجهز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی