ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

منتظر زاویه دید اول شخص و زنگ زدن اسلحه‌ها در Red Dead Redemption 2 باشید

اطلاعات هیجان انگیزی از Red Dead Redemption 2 منتشر شده که نشان از جزییات فوق‌العاده این عنوان در هر کدام از بخش‌های بازی دارد، جزییاتی که در ادامه این مطلب آن‌ها را باهم مرور خواهیم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

اطلاعات هیجان انگیزی از Red Dead Redemption 2 منتشر شده که نشان از جزییات فوق‌العاده این عنوان در هر کدام از بخش‌های بازی دارد، جزییاتی که در ادامه این مطلب آن‌ها را باهم مرور خواهیم کرد.

اولین و قابل پیش‌بینی‌ترین المانی که باید در بازی منتظر آن باشیم به امکان انجام تمام مراحل با زاویه دید اول شخص برمی‌گردد. این قابلیت برای اولین بار در نسخه پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی GTA V مورد استفاده قرار گرفت که واکنش‌های مثبت زیادی را در پی داشت.

جدا از این قابلیت، آرتور مورگان به عنوان شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 برخلاف جان مارستون توانایی شنا کردن خواهد داشت. البته باید حواستان باشد که عبور کردن از آب در طولانی مدت باعث زنگ زدن اسلحه‌ شما خواهد شد. در کل اسلحه‌ها به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببینند و شما برای بازگشت‌ آن‌ها به حالت عادی باید از آن‌ها نگه‌داری کرده و تمیزشان کنید.

در ضمن امکان شلیک گلوله به اسلحه‌ها وجود دارد و ممکن است به همین دلیل اسلحه از دست افراد به زمین پرت شود. قابلیت آهسته کردن زمان که پیش از این هم در اولین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی شاهد آن بودیم، امکان مشخص کردن هدف و شلیک به آن را در سطوح بعدی‌اش به شما می‌دهد.

اطلاعات هیجان انگیزی از Red Dead Redemption 2

به طور کلی شما نمی‌توانید بیشتر از دو اسحله را همزمان حمل کنید و سیستم تیراندازی بازی هم واقعی‌تر از گذشته شده و حالت اتوماتیک GTA V را ندارد.

در کل المان‌های زیادی برای طبیعی‌تر شدن تعامل‌تان با آرتور به بازی اضافه شده است. برای مثال و همانند عنوان خاطره‌انگیز GTA: SA،‌ وزن آرتور می‌تواند با خوردن بیش از اندازه غذا افزایش پیدا کند. همچنین موهای صورت او نیز به مرور بلند خواهند شد. ظاهرا رویکرد راکستار نسبت به جنازه‌ها هم تغییر کرده و اگر برای مدتی لاشه یک حیوان را رها کنید، جدا از فاسد شدن، حیوانات وحشی به سراغ‌ آن خواهند آمد.

در ادامه اطلاعات هیجان انگیزی از Red Dead Redemption 2 که ساعاتی پیش منتشر شده، مردم و حیوانات نیز به صورت هوشمندی با شما تعامل خواهند کرد و اگر یک کار بد یا خوب در حق آن‌ها انجام داده باشید، آن‌ها این موضوع در بازگشت دوباره شما به شهر در خاطر خودشان خواهند داشت.

اطلاعات هیجان انگیزی از Red Dead Redemption 2

طی پیش‌ نمایش‌های تازه‌ای که از Red Dead Redemption 2 منتشر شده،‌ شاهد اطلاعات جدیدی از نحوه تعامل آرتور با اسب خود هستیم. قبل از این هم اعلام شده بود که با گذشت زمان، اسب شما ارتباط بهتری با آرتور برقرار می‌کند و کنترل بیشتری روی آن خواهید داشت.

البته نباید این نکته را فراموش کنید که اگر این اسب در یکی از مراحل بازی کشته شود،‌ آن را برای همیشه از دست خواهید داد. در نهایت، در نقشه بزرگ بازی، مناطق کوهستانی برفی، شهرهای کوچک جنگلی، منطقه‌های پر جرم و جنایت و شهر مدرن و پرجمعیت وجود خواهد داشت.

اطلاعات ذکر شده مربوط به تجربه ۲ ساعته بخشی از بازی توسط منتقدان می‌شود. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در این پست هم نگاهی به تصاویر منتشر شده از این عنوان داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • REZA9978
    REZA9978 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    افسوس که چنین شاهکاری برای pc نمیاد

  • mehdi hd
    mehdi hd | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    دیوووانه کننده اس! راک استار معجزه میکنه

مطالب پیشنهادی