ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید BlueStacks منتشر شد؛ بهترین تجربه از بازی‌های موبایل روی کامپیوتر

پلتفرم بلواستکس (BlueStacks) که همزمان با محبوبیت کلش آو کلنز توانست در ایران هم طرفداران خودش را پیدا کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایل را روی پی سی تجربه کنند. در چند روز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

پلتفرم بلواستکس (BlueStacks) که همزمان با محبوبیت کلش آو کلنز توانست در ایران هم طرفداران خودش را پیدا کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایل را روی پی سی تجربه کنند. در چند روز گذشته سازندگان این پلتفرم دو خبر مهم برای کاربرانش داشتند؛ یکی اینکه نسخه چهارم برنامه منتشر شده و همچنین آن‌ها به دنبال گسترش فعالیت‌هایشان یک قرارداد همکاری بزرگ بسته‌اند.

بلواستکس 4 روی اندروید نوقا اجرا می‌شود و هم حجم کمتری دارد، هم ساده‌تر است و هم با سرعت خیلی بیشترش نسبت به گذشته بازی‌ها را بهتر از هر پلتفرم دیگری روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌کند. با توجه به ادعای توسعه‌دهنده این نسخه نه تنها 8 برابر سریع‌تر از بلواستکس 3 است بلکه در زمینه سرعت حتی توانسته سری 9 گلکسی سامسونگ را پشت سر بگذارد.

در تست‌های بلواستکس که احتمالا روی یک سیستم متوسط و با قیمت خیلی پایین‌تر از پرچمداران امروزی انجام شد، پابجی موبایل در پی سی 12.6 درصد سریع‌تر از گلکسی 9 بود. بازی‌های معروف Lords Mobile و Idle Heroes نیز به ترتیب با 22 درصد و 66.67 درصد سرعت بیشتر اجرا شدند.

بلواستکس 4
نمایی از بنچمارک آنتونو، همانگونه که در عکس مشخص است لپ تاپ میان رده ایسوس توانسته با اختلاف امتیاز بیشتری از بقیه گوشی‌ها به دست بیاورد.

اگر هم فکر می‌کنید بلواستکس دیگر محبوبیت گذشته را ندارد، آمارهای جدید این کمپانی دقیقا خلاف آن را ثابت می‌کنند. این پلتفرم حالا 300 میلیون کاربر دارد و کاربران ماهیانه 2 میلیارد بازی روی آن تجربه می‌کنند. اما دومین معرفی مهم بلواستکس به همکاری آن با کمپانی MSI برمی‌گردد.

در همکاری این دو کمپانی، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای آینده ام‌اس‌آی به صورت پیش فرض بلواستکس را نصب خواهند داشتند و دیگر نیازی به دانلود جداگانه آن نخواهد بود. اگر می‌خواهید همین الان بلواستکس 4 را دانلود کنید، کافیست به این لینک بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mahdi Behkar
    Mahdi Behkar | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    تو تست antutu شبیه ساز Genymotion حتی بیشتر از BlueStacks امتیاز آورده بود

    امتیاز Genymotion 64228
    امتیاز 51054 BlueStacks

  • irajmirzazadehpy
    irajmirzazadehpy | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    خوبه نصب کردم مفید است ?

  • mehdi.ma.mm
    mehdi.ma.mm | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین شبیه ساز آندرویید همینه
    حتما بعد نصب برنامه BSTweaker5 رو از xda رایگان دانلود کنید که باهاش بتوتید بهتر تنظیمات شبیه ساز رو عوض کنید مثلا روتش کنید وی یا ابعاد پردازش بازی رو تا 4k ببرید بالا بعدروی فول اچدی بازی کنید دیگه واقعا از خود موبایل کیفیتش بیشتر میشه من یک ماهی موبایلم مشکل داشت ولی با همین برنامه به همه موبایلم دسترسی داشتم و بازی های مثل آسفالت۹ و یا pubg رو میشه راحت با یکم دقت برای خودت تنظیمات کیبورد خودتو درست کنی من روش راحت shadow fight 3 رو مثل مورتال کمبت کلا با کیبرد بازیش میکردم واقعا در حد خود موبایل روون و عالیه

    • Metallover
      Metallover | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

      آندروید؟؟؟؟؟؟

  • Masoud Khodadadi
    Masoud Khodadadi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

    نصب کردم همون اول موقع ایمیل وارد کردن هنگ کرد ? سیستمم زیادم ضعیف نیست core i5 ssd 940mx 6gb ram

    • Mahdi Behkar
      Mahdi Behkar | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

      شما Genymotion رو امتحان کن پشیمون نمیشی
      BlueStacks مزخرفه

مطالب پیشنهادی