ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پیکسل 3 در یک سایت چینی رؤیت شد؛ تأیید بریدگی نمایشگر در نسخه XL

در یکی از تازه ترین موارد از اخبار مربوط به گوگل پیکسل 3 این تلفن هوشمند در یک وبسایت چینی رؤیت شده و برچسب قیمتی 729 دلاری (حدوداً) را به همراه داشته است. البته چنین ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲

در یکی از تازه ترین موارد از اخبار مربوط به گوگل پیکسل 3 این تلفن هوشمند در یک وبسایت چینی رؤیت شده و برچسب قیمتی 729 دلاری (حدوداً) را به همراه داشته است.

البته چنین قیمت هایی پس از معرفی رسمی دچار تغییر می شوند اما با این حال، نکته مهم امکان بازگشت گوگل به بازار بزرگ چین و فروش تلفن های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در این کشور است که با در نظر گرفتن همکاری های کمپانی مذکور و حکومت چین در چند ماه اخیر، چندان دور از انتظار نخواهد بود.

مسئله جالب توجه دیگر، عدم وجود قاب محافظ روی پیکسل های جدید در تصاویر وبسایت چینی است که امکان مشاهده تمام بدنه (که البته تغییرات طراحی چندانی نسبت به گذشته نداشته) را فراهم می کند.

گوگل با پیکسل 3 به بازار چین بازمی گردد

همان طور که تصاویر و اطلاعات قبلی نیز خبر داده بودند، مدل XL دارای بریدگی نمایشگر بوده و نسخه معمولی از این قابلیت بی بهره است. هرچند واکنش منفی برخی از کاربران به ناچ صفحه پیکسل 3 XL و همچنین قیمت بالاتر، احتمال کاهش فروش این نسخه را بیشتر کرده و ممکن است خط تولید گوگل پیکسل 3 بار اصلی تأمین سفارشات را به دوش بکشد.

گفتنی است کمپانی گوگل همچنان طرح سنتی استفاده از یک لنز برای دوربین اصلی را حفظ کرده و در تاریخ 17 مهر ماه نسل جدید خانواده موبایل های پیکسل خود را به بازار معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی