ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در تدارک شارژر بیسیم برای نسل بعدی پیکسل ها

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره‌ی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به گوش می‌رسد اما خبری از وسایل جانبی که شرکت آمریکایی قولشان را داده بود، شنیده نمی‌شد. حال شواهد جدیدی از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره‌ی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به گوش می‌رسد اما خبری از وسایل جانبی که شرکت آمریکایی قولشان را داده بود، شنیده نمی‌شد. حال شواهد جدیدی از نسخه‌ی بتای اپلیکیشن گوگل به دست آمده که احتمال عرضه‌ شارژر وایرلس پیکسل استند را بالا برده است.

شارژر وایرلس پیکسل

چندی پیش رسانه‌ها عنوان کرده بودند که ظاهراً گوگل قصد دارد یک داک شارژ ویژه و منحصر به فردی برای پیکسل 3 و پیکسل 3 XL تولید و عرضه کند. در آن زمان گفته شده بود داک شاٰرژ نسل بعدی گوشی‌های گوگل، پیکسل استند نام خواهد گرفت و اطلاعاتی از آن در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل نیز قرار گرفته بود.

حال در نسخه‌ی بتای اپ گوگل، انیمیشن‌هایی پیدا شده که یک گوشی پیکسل را به حالت پرتره روی استند شاٰرژ مخصوصی به نمایش می‌گذارد.

شارژر وایرلس پیکسل

البته جزئیات زیادی از این گجت به چشم نمی‌خورد اما بر اساس انیمیشن‌های یافت شده، می‌توان از گوشی‌های قرار گرفته روی این شارژ وایرلس به عنوان قاب عکس دیجیتال استفاده کرد. بدین صورت که گوشی به صورت اتوماتیک عکس‌های موجود را نمایان می‌کند.

علاوه بر این، عکس‌ها و دسته‌‌ای از کد‌های مختلف در نسخه بتای برنامه‌ی گوگل به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد شارژر وایرلس پیکسل استند از دستیار گوگل هم پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند زمانی که گوشی خود را در این استند قرار می‌دهد، از دستیار گوگل استفاده کند.

شارژر وایرلس پیکسل

همچنین پیکسل استند قادر است پیشنهادات منحصر به فردی ارائه دهد، سوالات را پاسخ گوید و فعالیت‌های دیگری نظیر تنظیم اعلان هشدار، نمایش رویداد‌های سال و پخش موسیقی را نیز به انجام برساند. البته تمامی این فعالیت‌ها در صورتی که موبایل شما قفل باشد هم امکان پذیر است.

به نظر می‌رسد شارژر وایرلس گوگل طی رویداد معرفی پیکسل 3 و 3 XL در ۱۷ مهرماه معرفی گردد.

 

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی