ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تور ویدیویی اپل برای آیفون‌ های جدید [تماشا کنید]

دیگر کمتر کسی است که از معرفی و عرضه‌ی آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ خبر دار نشده باشد. همانطور که می‌دانید این آیفون‌ های جدید شامل سه گوشی جدید و متفاوت می‌شوند و XS Max ،XS ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

دیگر کمتر کسی است که از معرفی و عرضه‌ی آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ خبر دار نشده باشد. همانطور که می‌دانید این آیفون‌ های جدید شامل سه گوشی جدید و متفاوت می‌شوند و XS Max ،XS و XR  نام گرفته‌اند.

آیفون‌ های جدید

حال اپل یک تور ویدیویی رسمی برای آیفون‌ های جدید خود منتشر کرده است. کمپانی کوپرتینویی باور دارد که بسیاری از کاربران اپل قصد دارند با خرید آیفون‌ های جدید به شمار کاربران سیستم عامل iOS بپیوندند اما تفاوت رابط کاربری و ندانستن نحوه علمکرد برخی ویژگی‌ های آیفون ها موجب می‌شود که عطایش را به لقایش ببخشند. به همین دلیل اپل سعی کرده با این تور ویدیویی نحوه استفاده از این گوشی‌ها را  آموزش داده و شرایط رابه نفع خود دگرگون سازد.

بد نیست بدانید که این سری گوشی‌ ها اولین آیفون‌ هایی هستند که کلید هوم در آنها تعبیه نشده است. بنابراین اولین مسئله‌ای که کاربران باید با آن کنار بیاید این است که هر زمان نیاز به عملکردی مشابه کلید هوم داشتند، روی قسمت پایینی نمایشگر به سمت بالا سوایپ کنند.

 آیفون‌ های جدید

نحوه دسترسی به منو اپلیکشن، بستن اپ‌ ها، باز کردن مرکز کنترل و حتی نحوه فعال کردن قابلیت نصف کردن صفحه نمایش برای استفاده‌ی یک دستی از موبایل نیز آموزش داده می‌شود.

علاوه بر این توضیحات کاملی درباره‌ی ویژگی‌ های مختلف آیفون‌ های اپل نظیر اسکن اثر انگشت با Touch ID، استفاده از Face ID برای احزار هویت حتی در زمان خرید، هم چنین اضافه کردن افکت‌ های مختلف با دوربین Depth Control ارائه می‌گردد. قابلیت‌ دو سیم کارته و نحوه‌ی بهره گیری صحیح از آن نیز شرح داده می‌شود.

 آیفون‌ های جدید

همچنین ویژگی‌های جدیدی نظیر مموجی‌ ها که درواقع نسخه‌ های کارتونی و انیمیشنی کاراکتر‌ های مختلف هستند نیز به نمایش در می‌آید و کاربران می‌توانند با مشاهده‌ی این ویدیو‌ی راهنما، مموجی‌ های خودشان را بسازند و با استفاده از آنها صحبت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ مهر ۱۳۹۷

    جاستین بیبر آموزش میدهد

مطالب پیشنهادی