ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات و جزئیات دوربین چهار گانه نسخه‌ی ۲۰۱۸ گلکسی A9 پرو لو رفت

هفته‌ی گذشته سامسونگ به صورت رسمی اولین گوشی بهرمند از دوربین سه گانه خود را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد بار دیگر شگفت آفرینی کرده و از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ گلکسی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

هفته‌ی گذشته سامسونگ به صورت رسمی اولین گوشی بهرمند از دوربین سه گانه خود را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد بار دیگر شگفت آفرینی کرده و از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ گلکسی A9 پرو رونمایی کند. این موبایل در واقع اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه سامسونگ و جهان به شمار می‌رود.

پیشتر یک رندر مفهومی از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ چهار سنسور را به صورت عمودی زیر هم قرار داده تا اولین ماژول دوربین چهارگانه جهان را بیافریند.

با این وجود اکنون شواهدی از فضای مجازی بدست آمده که نشان می‌دهد یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را در این موبایل ایفا می‌کند و حسگری ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند از لنز‌ سوپر واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای، آن را کامل خواهد کرد.

علاوه بر این دو دوربین ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی دیگر نیز دو سنسور قبلی را همراهی خواهند کرد. البته گفته می‌شود دوربین سلفی تعبیه شده در قسمت جلویی این موبایل نیز یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین گلکسی A9 پرو از یک صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی امولد با کیفیت +Full-HD و یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره می‌برد. با اینکه پیشتر تصور می شد یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ در آن بکار رفته باشد. ضمن اینکه گفته شده اولین گوشی بهره‌مند از دوربین چهارگانه به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه گردد. از دیگر مشخصات لو رفته می‌توان به عمر باتری ۳۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن و نصب پیش فرض سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 اشاره نمود.

طرح‌های مفهومی منتشر شده از این موبایل مشخص کرده که گلکسی A9 پرو شمایلی شبیه به طراحی ظاهری گلکسی A7 دارد اما هنوز به طور رسمی چیزی مشخص نشده و ممکن است تمامی ذهنیت‌های به وجود آمده از این موبایل طی رویداد 4x Fun در ۱۹ مهر ماه تغییر کند.

 

تماشا کنید: ویدیوی منتسب به گلکسی A9 استار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ مهر ۱۳۹۷

    یاد اس 5 سامسونگ افتادم پشتش سوراخ سوراخ بود بهش میگفتن چسب زخم فک کنم چند سال دیگه اس 15 یا میت 50 همچین چیزی به اندازه همون سوراخا دوربین داشته باشه
    چسه باو من هنوز با تک دوربین راحتم و قابل تحمل و تامل ترین تعداد هم میتونه 2 تا جلو دوتا عقب باشه مثل میت 10 لایت که دوربیناش خیلی هم عالی هستن
    مطمئنن دوربینای خیلی بالا فقط برا بنچ مارک، سنسور مارک و ... خوبن ولازم نیست انقد بلبشو را بندازین

    • Metallover
      Metallover | ۱ مهر ۱۳۹۷

      آخی.....?

  • Fardin_ir
    Fardin_ir | ۱ مهر ۱۳۹۷

    دیگه شورش رو در آوردن :)

مطالب پیشنهادی