ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر اسرار آمیز Death Stranding را اینجا ببینید [تماشا کنید]

حسن ختام توکیو گیم شو امسال تریلر جدید بازی اسرار آمیز هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding بود. نکته جالب در رابطه با این تریلر عجیب و غریب به حضور تروی بیکر به عنوان یکی از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰

حسن ختام توکیو گیم شو امسال تریلر جدید بازی اسرار آمیز هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding بود. نکته جالب در رابطه با این تریلر عجیب و غریب به حضور تروی بیکر به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین صداپیشگان حوزه ویدیو گیم در نقش یکی از شخصیت‌های مهم بازی برمی‌گردد.

بیکر که پیش از این در متال گیر سالید 5 هم با کوجیما همکاری موفقی را تجربه کرده بود، در این تریلر نقش فرد عجیب و غریبی را بر عهده دارد که ماسکی طلایی را از صورت خود در آورده و به زمین می‌کوبد. بعد از این اتفاق و گذشتن مدتی کوتاه، او غیب شده و نورمن ریداس که نقش شخصیت اصلی Death Stranding را بر عهده دارد، با جسم غول آسایی روبرو می‌شود که به احتمال زیاد یکی از باس فایت‌های بازی است.

مانند دیگر تریلرهایی که از این عنوان منتشر شده، هنوز هم اطلاعات زیادی از این که این شخصیت چه کسی است و حضور او چه تاثیر در داستان دارد در دسترس نیست و به نظر نمی‌رسد که کوجیما هم حداقل فعلا قصد پاسخگویی به این سوالات را داشته باشد.

سال ۲۰۱۵ و بعد از آن که کوجیما از کونامی جدا شد، شاهد انتشار اولین اخبار در رابطه ساخت یک بازی انحصاری تازه برای پلی استیشن 4 با نام Death Stranding بودیم. از آن زمان تا به امروز، تنها در بعضی از رویدادهای مهم، شاهد انتشار تریلرهایی از این بازی بودیم که اغلب اطلاعات شفافی را از آن‌چه که باید در بازی منتظرش باشیم به ما نمی‌دهند.

در حال حاضر تنها با قاطعیت می‌توان گفت که ساخته جدید کوجیما روی مسائلی همچون محیط زیست و گرم شدن زیست تمرکز دارد. البته تئوری‌های دیگری نیز در رابطه با Death Stranding مطرح می‌شوند که بعضی از آن‌ها را می‌توانید در این پست بخوانید.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این عنوان در نظر گرفته نشده اما به احتمال زیاد باید در سال ۲۰۱۹ منتظر انتشار آن برای پلی استیشن 4 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱ مهر ۱۳۹۷

    منتظر بازی میمونیم،استدیوهای بازی سازی سونی که کارشون از نظر گیم پلی و گرافیک عالیه فقط میمونه کارگردانی و شخصیت پردازی که اونم یه غولی مثل کوجیما پشتشه
    ببینیم چی از توش در میاد اخرش، به هر حال در هر صورت یکی از بازیهای مورد انتظاره و باید تجربش کرد

  • milad.cyrus
    milad.cyrus | ۱ مهر ۱۳۹۷

    چقدر شبیه Hollow ها تو فیلم Bleach بود.
    البته بعیدم نیست همون باشه. بهرحال میتونه ریشه تو داستانها های ژاپنی داشته باشه:

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Hollows_in_Bleach

مطالب پیشنهادی